Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HUFFnPUFF

Wietforum Opruiming?

Recommended Posts

nu kijk ik hier al een poosje rond en tijdens te het hier en daar klikken kwam ik steeds maar op doodlopende links/foto's uit, of "recente informatie" uit 2003..

 

is het mogelijk niet eens tijd om een grote schoonmaak te beginnen, ieder subforum begint nu met een hele lijst oude pinned topics, sommige staan zelfs in meerdere subfora dubbel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zouden de foto's en links weer werkend maken!

Nog niks van gezien overigens!

 

Maar misschien zijn ze er wel druk mee bezig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien ipv alle oude info herstellen, gewoon alles vers nieuw en up to date? het is in mijn ogen nu erg onoverzichtelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

die mogen natuurlijk gewoon blijven, maar zoals je zegt, oude verslagen, die zouden dus zelfzelf achterop raken in de lijst van topics, terwijl er nu tientallen oude bovenaan staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn ook gewoon op te zoeken .... Alleen de interne links kloppen niet meer ...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 'oude' verslagen' weg doen???? lekker laten staan zou ik zeggen.

het zijn de verslagen en info, van de ervaren mensen. die bereid waren/zijn om hun info en ervaring met ons te delen.

vooral door hen, lukt het nu veel mensen, waaronder mezelf, om zelf een lekker jointje te kweken.

we kunnen hier enkel respect voor hebben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nogmaals; ik heb het niet over weggooien maar opruiming, zodat het voor (nieuwe) mensen weer duidelijk en overzichtelijk wordt, dat wanneer je op een sticky'd topic drukt, je belangrijke algemene info kunt krijgen, zonder dode links, verwijderde fotos, verouderde wetgeving en dergelijke

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan alles prima vinden... alleen growguides zijn offline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het wel met je eens HUFFnPUFF, die pinned topics uit 2003 enz zijn over het algemeen qua info GENIAAL, maar dat de foto's enz niet werken is ZWAAR irritant! dan word de informatieve waarde van sommige topic's ook ineens een stuk minder.... JAMMER!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben hier begonnen met lezen vanaf 2006.

 

ik kan me nog hele mooie treads herinneren die niet sticky zijn maar wel enorme mooi info bevatten.

ben er ook van overtuigd dat mede door gasten zoals

 

rataplan

hjm007???

dame blanche

bbb

atmo

taw

esmeralda denu moeilijke naam :icecream: :whistle:

whazzup ( was toen nog een member en had toen ook is een vraag op het forum :jump: kijk waar hij 7 jaar later staat :D )

 

het forum stukken populairder heeft gemaakt. naar mijn gevoel hing er ook een hele andere sfeer. niet dat die nu niet oke is maar t was anders (moest de eerste officiele meeting toen nog niet gaan plaats vinden btw ).

 

echt wel de moeite waard om die shit terug te lezen :yummy: :excl: :wave:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit hier ook al behoorlijk lang ben begonnen onder een andere naam en was het meest actief in guerilla en buiten.

 

R.i.p dame blanche

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er gebeurt helemaal niks meer hier sinds heilige koning sannie naar open grow vertrokken is.

 

En dan mensen een ban geven om een linkje in hun profiel ;)

 

Verwacht maar niet dat er iets gedaan wordt....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hemp dame blanch is overleden ;) zijn familie heeft destijds nog een paar keer gepost onderzijn naam. Ofcieele overleidings bericht enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd de tijd dat er nog fatsoenlijke testen gehouden werden en leveranciers nog actief waren op t forum en ook met regelmaat apparatuur e.d sponsorde voor de test sectie.

Was een mooie tijd op t forum veel betroken en actiefe leden.

 

Jammer dat t allemaal is doodgebloeid en een hoop mensen zijn vertrokken.

 

Maar laten we dat alsjeblieft niet opruimen..

Eerder een golden room maken waar sommige topics echt in thuis horen.

Maar k vrees idd met het huidige beleid hier dat de info straks bij JD ofzo vandaan komt.. zo jammer...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prominente leden zoals gobru zitten allemaal ergens anders mede door wanbeleid hier.

Daarna zijn er nog een aantal vertrokken, of helemaal verdwenen, die mannen maakte het forum wat het was.

En toen kwam elmo, die gelukkig door heel veel volgers gesteund wordt, die noodgedwongen is vertrokken.

En zonder elmo met alle respect voor andere leden, is de micro sectie ook klaar.

Elmo was daar toch wel de smaakmaker vond ik zelf.

Ik heb voor heel veel leden hier een groot respect, hoe ze ondanks alle moeite die ze er in steken eigenlijk op een zinkend schip terecht gekomen zijn.

 

De inbreng van leden wordt hier nogal onderschat, en de meeste leden zijn langzaam aan het overlopen naar .eu

Waardevolle topics worden geen sticky, maar worden op slot gegooid, top info wordt naar de achtergrond geschoven en dode links vind je overal bij topics die meer dan een x jaar oud zijn.

 

De testsessie is doodgebloed, omdat ze allemaal met hun elleboog diep in overgrow beland zijn.

 

Dus ach waarom zou je de moeite nemen om nog iets voor .nl te doen, zitten toch alleen maar zeurende hollanders!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist mocht je gebanned worden tot ziens op .eu :)

 

Hier worden ze gebanned en daar zijn ze mod.. en zelfs een enkele mod van hier is daar actief dacht ik dus dat zecht danwel genoeg...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ growweed: i know helaas. ik heb het of weer is slecht gepost of het word verkeerd gelezen.

 

ik doelde erop dat dat lijstje ( wat vele namen mist heur.... BLOWUHHH :whistle: ) een enorme aandeel heeft gehad hierop het forum.

 

@casto: ik WAS ook stom veraas dat goru werd gebanned. met een GROTE WAS!!!! door een pm van whazzup werd dat stukken duidelijker. die lullo beflikkerde de boel flink hiero waar sommige flink de teil in zijn gegaan en das slechts een onderstayment

 

wel jammer zo. ondanks dat het helemaal niet de bedoeling kan zijn van de admins lijkt het nu enkel nog om de reclame/ centjes te gaan. waar zijn die ow sow mooie verslagen van whazzup ????

 

is sannie gestopt met breeden ???? vroeger een hoop input op dat gebied. als 18 jarig jochie las ik nachten over hou en wat.... je zou bijna kunnen stellen dat die gasten me van de straat hielden :likken: :jump:

 

tis zonde want er ontbreken hier nog wel wat dingen waar ik nog weinig van weet. zoals femmetjes enkel DJBROERTJE die hier wat uit de doeken doet en fool onthehill ( waarvoor dank heur btw !!! ) maar das allemaal wat te hobby matig.

 

gebied van hashoil extraction kan der ook nog wel wat bij geschaafd worden :innocent: wat ik al zeg tis tog anders geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

casto de micro is niet leeg .

en word alleen maar actiever.

en met alle respect jij loopt hier mensen pm te sturen dat wietforum verwaarloosd word.

en dat ze beter naar weedforum.eu kunnen gaan.

dan loop je daar stoer te kletsen dat je nog meer mensen daar heen gaat lokken.

en een pm gaat sturen zoas buz yolo s37

iedereen van hier kan daar lezen hoe dom je over ons loopt te kletsen

waarom die sabotage.

omdat elmo geband is?

ondanks zijn vele waarschuwingen.

vind het ook jammer dat hij weg is voor 60 dagen.

hij had leuke verslagen in de micro.

maar om nu net als een paar kleine kinderen iedereen van hier ,

proberen daar heen te krijgen =echt sneu van jou.

bovendien is weedforum.eu dood.

pas sinds een paar leden van hier daarheen zijn gegaan word er een beetje gepost.

jammer ik had verwacht dat leden van OP een stuk volwassener waren.

<p>

Casto

 

 

Kweekmeester

  • photo-thumb-979.jpg?_r=1416246981
  • Members
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 343 Posts:

  • LocationNederland

Gepost Gisteren , 20:33

whahahaha sorry piraat heb hem net even aan de ketting gezet en hierheen gesleurd tongue.png

 

welkom coolio!

 

 

 

 

<p>

Elmo

 

 

 

Kweekbaas

  • photo-thumb-302.gif?_r=1416245902
  • Members
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 432 Posts:

 

Gepost Gisteren , 22:34

 

jaja , daar is tie smile.png

 

cluppie bijna compleet

 

Buzz , YOLO .. zitten jullie dan tongue.png

 

 

 

 

#14 icon_share.pngCasto

 

Kweekmeester

  • photo-thumb-979.jpg?_r=1416246981
  • Members
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 343 Posts:

  • LocationNederland

Gepost Gisteren , 23:08

 

ja die moeten ook even een pm krijgen van casto tongue.png

 

Castoned als een garnaal!!

Mijn muziek is als wiet dus neem nog een haal..

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol best grappig dat je alleen die stukjes er uit haalt ;)

 

Ten eerste:

 

We zijn bezig om een meeting te organizeren, en de mensen die we daar graag bij hebben kunnen op .eu niet meelezen zonder lid te zijn.

Dus de reden dat ik wat mensen daar wil zien is dat het dan makkelijker communiceren is dan elke keer alles door te moeten sluizen naar hier.

En sabotage is het al helemaal niet, anders zou ik me account hier wel opdoeken, maar dat is niet het geval want ook op dit forum zitten mensen die ik hoog heb zitten en graag nog hun verslagen lees en af en toe wat post.

 

Ten tweede:

 

Ik ben niet de persoon om negatief te zijn over een concurrerend forum, dus als je dan toch zo bezig ben post dan ook even waar ik dat zou zeggen?

Ik spreek altijd de waarheid, en zeker hoe ik over bepaalde dingen denk, dat is een mening, een ding waar forums voor bedoeld zijn.

Dus ben benieuwd hoe jij er bij komt?, of mag ik van jou niet zeggen dat de gang van zaken mij hier soms niet bevalt?

 

Ten derde:

 

Wat geeft jou het recht zo over mij te oordelen?, je weet de helft niet dus kom op man waar heb je het over?

Ik lok niemand naar daar, waarom zou ik, ik heb daar toch helemaal geen belang bij?

Nogmaals we willen graag weer een meet doen met bepaalde mensen, die wil ik daar gewoon aan kunnen spreken omdat het dan wat makkelijker verloopt allemaal.

 

En de OP er bij betrekken? Ik snap het verband niet helemaal....

 

Evengoed een fijne dag gewenst!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaiper

 

Stoner gradatie 2

  • photo-986.jpg?_r=1416345954
  • Members
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 227 Posts:

  • LocationPoppenkast

Gepost Gisteren , 21:05

Allemaal welkom, laat het daar maar leeglopen

 

 

 

 

 

 

als je dit leest en dan jou reactie en die van elmo is het wel duidelijk toch.

punt 2:

ik ben geen lid maar kan alles lezen.

dan nog de intro van s37 ,die jij aan de ketting daarheen heb gesleurd.

S37

 

Maagd

  • photo-1023.jpg?_r=1418758102
  • Members
  • bullet_black.png
  • 4 Posts:

Gepost Gisteren , 20:27

 

Beste Mensen!

Omdat er bij wietforum.nl een aantal dingen gaande zijn/ het forum word verwaarloosd

en er een paar heel aardige gasten gebanned zijn/ weggegaan zijn

besloot ik mij hier ook aan te melden.

 

 

 

 

ik denk dat als mensen zelf ff gaan lezen ze mij wel snappen.

#kritiek op het forum is jou recht .

als jij vind dat ze hier een wanbeleid leiden is dat jouw mening.

en die mag je uitspreken ook .

daar word het forum namelijk beter van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze er wat mee zouden doen zou het idd beter kunnen worden ;)

 

Jij kan een grapje schijnbaar niet onderscheiden van iets wat echt is?

En dan kom je met quotes van andere mensen aanzetten? Ik bepaal toch niet wat hun posten? Ik ben helaas geen god!

Je beschuldigt mij van iets zonder dat je dat kan bewijzen.... Sterker nog er valt niks te bewijzen want er is niks van wat jij zegt aan de hand.

 

Maar nogmaals denk wat je wilt denken gelukkig zijn er nog mensen hier die ik wel wat hoger heb zitten en die het anders zullen zien.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha geniaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...