Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zundappks80

Doe Ik Het Goed?

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik ben een beginnend kweker en dus nog geen ervaring. Heb me verdiept in dit forum en ben aan de slag gegaan. Nu zou ik graag willen weten of ik het een beetje goed heb.

Op 8 september heb ik mijn ontkiemde zaadjes(super critical), in 11ltr. Ongeveer 1cm diep geplant met het worteltje naar bededen. De pot is gevuld met plagron lightmix. Heb er toen 4 tl lampen, kleurnummers 830&840 een cm of 3 boven gehangen en deze op 18/6 gezet. Een paar dagen later al mooie stevige stengetjes boven de grond. Nu zijn het mooie stekjes van ongeveer 8 cm groot en mooi in het blad. Nu wil ik aankomend weekend overschakelen van tl naar een 400 watt hps lamp. Eerst op 1 meter en dan elke dag 10 cm zakken tot ik op 40 cm van de planten zit. Ik ga dan ook plagron groei toevoegen aan de voeding. De ph van het water is 6,0. De lv is tussen de 50&70%. De temparatuur is tussen de 22&29 graden. Heb een hokje van 1,2 x 1,2 x 1,8. Afzuiger en koolstof filter hangen erin. Zal vast nog iets vergeten zijn maar zou graag willen weten of ik een beetje in de goede richting zit. Al het commentaar is welkom. Bedankt alvast.

Groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat je netjes bezig bent voor de eerste keer,zou je wel wat meer verdiepen im de water gift want dat kan soms tricky zijn gewoon de potten wegen en na de plant kijken dan kom je heel eind,ve succes gewenst met je kweekje mvg xl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een foto zou hier wenselijk zijn, maar zo te lezen ga je de goede kant op.

Je pakt het serieus aan , en dat moet want dames willen verwend worden !

 

Veel succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over water gesproken, persoonlijk vind ik regenwater het best werken. Meet nooit PH (heb ook geen ph meter), zolang ik regenwater gebruik groeien ze super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig ja idd het water geven gaat vaak verkeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...