Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo medegrowers,

 

Afgelopen week heb ik in mijn OG Kush zakje van mijn dealer een zaadje gekregen. Voor de lol ga ik hem toch proberen groot te brengen :D

 

 

Twee dagen geleden is ie in de pot gestopt & er komt nu een klein kopje kijken. Zijn er dingen waar ik op moet letten of dingen die ik moet weten als ik zo laat in het jaar nog wil groeien?

 

Alvast bedankt

 

MATIESKO :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@matiesko ik ben zeer benieuwd of het wat gaat worden ben een enorme fan van alle kush soorten maar ik vraag me 1 ding af ga je het binnen of buiten doen want dat snap ik er niet uit 😜 groetjes kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

@matiesko ik ben zeer benieuwd of het wat gaat worden ben een enorme fan van alle kush soorten maar ik vraag me 1 ding af ga je het binnen of buiten doen want dat snap ik er niet uit groetjes kush

Ik ga het buiten proberen! Van vele mensen vernomen dat het nog een lange tijd best aardig weer wordt. Hopen dat het gaat lukken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er een zaadje in je wiet ziet, betekent dat dan niet dat er herma genen in zitten? Een dealer gaat geen mannetjes in zijn kweekruimte zetten en voor zover ik weet is OG kush stek only.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan best een mannetje worden. En voor buiten is het te laat om er nog ietd fatsoenlijks vanaf te kunnen halen. Dus het is de moeite niet waard of je moet een klein wietplantje gwn leuk vinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tips iedereen!

 

Zal nog even goed kijken wat ik ga doe. Hopelijk word het nog iets :yummy:

Maar ik sta er niet versteld van als ie het niet red. Toch blijft het wel een leuk experiment!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nu nog buiten gaat groeien wordt het hoogstwaarschijnlijk niks.. heb je het nederlandse weer bekeken ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik weet van de kush en de kush soorten die ik heb gekweekt dat ze allemaal uit zaad kwamen en waarbij ik de master kush uitzonderlijk lekker vind smaken net een a a tje 😍 succes en hoop dat het je gaat lukken blijf het volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...