Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

NOA

Rfx-1 Mapito Vraagjes

Recommended Posts

Door een logistiek probleem kan ik me volgende kweek niet op aarde doen... Heb me behoorlijk verdiept in aarde en aarde voeding maar het mocht niet zo zijn.... de oplossing blijk RFX te zijn

 

Nu is mn vraag waarom gebruikt iedereen kratjes??? Het zijn gewoon Action kraagjes toch??

Kan ik ook potten gebruiken en wat is de ideale inhoud? Volgens mij gebruikt Noob 11 liters.

Ik zie iedereen eb/vloed of alleen eb hanteren. Waarom niet gewoon van boven geven??

Ik was van plan over te stappen naar GHE, maar dat kan volgens mij niet op pito, Gold Label is volgens mij dan de beste keus, voor zo ver ik weet heb ik dan alleen A+B en Ultra MG nodig toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

18 liters heb ik. dan iets langer laten staan met eb vloeden. 20 min, daarna leegpompen

11 kan ook prima.

 

en ultra pk als je GL gebruikt. Het schema staat op de site. zou met ultra mg niet boven de 0,75 ml per l uitkomen en ultra pk op 0,25 houden

 

suc6

Edited by supernoob
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noa sorry dat ik even inbreek in je topic.

 

@ supernoob geef je die ultra mg dan elke watergift mee? En welke ph houdt jij dan aan?

Ps ik kweek op aarde en gebruik ook de gl lijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet elke. tm week 5.

 

ph 5.5in de groei en 5.7 in de bloei maar op aarde moet je ph hoger liggen

Edited by supernoob
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor het snelle antwoord.

 

@ Noa dat je duidelijke antwoorden mag krijgen op jou vragen

 

Rfx 1 ziet er idd ook interessant uit, maybe next time

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja geen probleem stel gerust je vragen, leer ik ook van.

Thnx Noob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom gebruikt niemand, van die vouw kratten ? Is makkelijk vervoer en wat discreter dan kratjes die je niet kan stapelen.

Ik heb er een stuk of 36 nodig en denk dat ik toch voor vouw kratjes ga... wat zijn de nadelen?? want ik zie ze niet echt

 

 

Waarom zijn er geen 18 Liter Net Potten.... :thumbsdown: ..... alleen kleine netpotjes ... zou ideaal zijn voor Rfx , gat in de markt lijkt me

Vijvermaandjes??

Edited by NOA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...