Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
marcooovld

Groei Stimulator Tijdens Bloei

Recommended Posts

Ik kwam er dus pas achter dat het niet twee in een was . kan het kwaad als je groei doet tijdens bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

over welk gaat het?

 

een beetje meer uitleg kan geen kwaad.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna terra vega , sorry en mn plant is een afghan kush gerkuist met super skunk. Mja is mijn eerste keer en er staat op the solution for growth and bloom, maar online lees ik dat ze dus nog een andere hebben voor bloei ook van canna en een mix van groei en bloei maar dat is deze niet volgens mense

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vega is idd voor de vegatieve fase(groei)

 

the solution for growth and bloom gaat vooral over canna zelf denk ik, dat is hun slogan.

 

kan het kwaad... tja, het is niet het juiste wat je moet hebben, beter kan je dus met een hele voedingslijn werken, de vega of flores zijn basisvoedingen van canna( groei/bloei) , de cannaboost, cannazym, pk 13/14 zijn xtra's bovenop de basis zeg maar....

 

het gaat over 1 plant? buiten/binnen?

hoe lang moet ze nog?

 

je kan trouwens ook leuke starters-pakketjes kopen van verschillende voedingsmerken, dan heb je niet ineens heel veel, maar wel alles ;)

 

succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweek zelf met de Canna lijn. en die fout ook wel eens gemaakt... de flores verwisseld voor de vega... op de 1 of andere manier gaan de dames toch raar doen.. maar echt kwaad kan het niet volgens mij... maar iig niet meer bijgeven!! :)

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks smellowmellow ! , en sensi ik moet nog uitgerekent ongeveer rond de 35 / 40 dagen . Was iets later met zaadjes maar mijn ma gaf toen eindelijk toestemming en vind kweken erg leuk. Had eerst tabaksplanten dat ging ook goed. Hij ervan om te expirementen en de toppen worden met de dag groter . als ie klaar is zal ik wel even een fototje erop zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

35/40 dagen oooooooowwhhh net in bloei joh... :) gewoon stoppen dus met de vega en die dames een lekker slokje flores meegeven!! met de tijd die je overhebt hoef je je nergens druk om te maken!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...