Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

Beste Mede Hobbyisten .

Recommended Posts

Guest wiet61

Welke strain heeft het bij jullie het beste gedaan in deze selectie ,dus het guerilla gebeuren ,bij mijn tot nu toe de nepal2ponder -dp en de GG2-GG5 ,de heribei doet het ook goed en de herijuana op de spot ook ,de rest is bagger .En niet vergeten de recovery ndb ,op de vraatspot zijn ze goed op de bos spot klote .

veel deense zijn niet zoals ze moeten zijn ,welke moeten we hebben dan ,ik weet wel dat de GG2 soorten het ,het beste doen ,het zijn natuurlijk ook deense ,maar toch .

Volgend jaar de Fisian dew en GG2 soorten ,en auto flowers ,ik heb ook nog vroege uit canada .

word vervolgt ,hoe denken jullie erover . :dope:

 

Ik heb het hier gepost omdat hier de meeste guerilla zitten ,ergens anders heeft niet veel nut denk eik ,ik hoop dat het blijft staan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

GG komt uit Canada. ;)

 

Ik kan er wat van zeggen als alles in het netje ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Juist jongens we zullen zien ,maar mijn conclusie is er vast tot nu toe dan .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gg is me ook wel opgevallen!

 

t zijn vaak de canadeese/deense/zwitserse soortjes die het altijd lekker blijven doen

 

bal echt dat ik een buiten seizoen heb over geslagen! jullie gaan lekker namelijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opvallend eigenlijk....niemand die kc brains serieus neemt...?

 

puur nederlandse genetika....

image003.jpg

 

 

al jaren...mais.foto begin jaren 90...limburg....exacte lokatie is bekend...aan de omgeving.....

 

http://www.kcbrains.com/

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ooit vernomen dat kc brains troep is... beetje zelfde als die troep van ghs :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet61,

 

Wat je zegt over de dure zaden klopt inderdaad.

Is de reden dat het leuke opbrengens zijn bij feminised zaad en dat ze daarom zoveel vragen in verhouding tot ander feminised zaad?

 

Ik bedoel, als je 100 power plant feminised haalt, kun je die voor 2,75 per stuk krijgen.

Dat is natuurlijk ook niet goedkoop maar 7 zaden voor 60 bij automazar vind ik erg duur! Of zijn daar ook ergens mogelijkheden om die in grotere getallen goedkoper te krijgen? Ik heb maar ervaring met 1 online zaadbank, namelijk DHS.

 

Een vriend van me had de Think Different van Dutch Passion gekocht. Ook dure zaden en die kwamen niet eens goed uit. Dan zeggen ze dat je zelf iets fout gedaan hebt maar hij heeft ze hetzelfde als eerdere keren ontkiemd enz dus dat is onzin. Erg zonde als de zaden zo duur zijn, dan mogen ze toch zeker wel ontkiemen.

 

De vraag is dus eigenlijk, is er een betrouwbare zaadbank waar je deze goede feminised zaden met hoge opbrengst bij grotere getallen wel tegen een betere prijs kunt krijgen? ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die KC Brains heeft idd mooie buitensoorten, maar heb al vaak verhalen over herma's gehoord. Iemand ervaring met zijn soortjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer interesant topic, ben benieuwd wat er uit gaat komen. Kc brains is in iedergeval t onderzoeken wel waard!

Zelf ben ik ook opzoek naar rot bestendige soorten dus ga dit zeker in de gaten houden!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Wiet61,

 

Wat je zegt over de dure zaden klopt inderdaad.

Is de reden dat het leuke opbrengens zijn bij feminised zaad en dat ze daarom zoveel vragen in verhouding tot ander feminised zaad?

 

Ik bedoel, als je 100 power plant feminised haalt, kun je die voor 2,75 per stuk krijgen.

Dat is natuurlijk ook niet goedkoop maar 7 zaden voor 60 bij automazar vind ik erg duur! Of zijn daar ook ergens mogelijkheden om die in grotere getallen goedkoper te krijgen? Ik heb maar ervaring met 1 online zaadbank, namelijk DHS.

 

Een vriend van me had de Think Different van Dutch Passion gekocht. Ook dure zaden en die kwamen niet eens goed uit. Dan zeggen ze dat je zelf iets fout gedaan hebt maar hij heeft ze hetzelfde als eerdere keren ontkiemd enz dus dat is onzin. Erg zonde als de zaden zo duur zijn, dan mogen ze toch zeker wel ontkiemen.

 

De vraag is dus eigenlijk, is er een betrouwbare zaadbank waar je deze goede feminised zaden met hoge opbrengst bij grotere getallen wel tegen een betere prijs kunt krijgen? ;-)

Dat zal altijd een gok

blijven denk ik coops ,ik heb zeer goede zaken gedaan met growerschoice ,als je daar zaden koopt ,en ze ontkiemen niet goed ,krijg je nieuwe ,ik zit ook in twee strijd ,stel je voor dat ik vele dure zaden koop en ze ontkiemen niet ,dat z ou klote wezen .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze niet goed kiemen moeten ze gewoon nieuwe doen. Zeker als je al wat meer ervaren bent. Wij hebben duizenden zaden ontkiemd dus als ze dan aan komen met het ligt aan jezelf ga ik wat minder aardig worden.

 

maaaaaar ik heb nog altijd een 100% ontkiemings percentage bij dutch passion zaden en bij sannie is dat altijd ook wel prima.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opvallend eigenlijk....niemand die kc brains serieus neemt...?

 

puur nederlandse genetika....

image003.jpg

 

 

al jaren...mais.foto begin jaren 90...limburg....exacte lokatie is bekend...aan de omgeving.....

 

http://www.kcbrains.com/

 

Puur nederlands? De zaden komen uit de USA en ze hebben allen hermatrekken. Ik heb al zoveel strains van hem gehad, wat een oplichter. Lees maar eens wat over zijn hermaproblemen. Volgens mij is hij zelf gewoon ook herma en weet hij het zelf ook niet. (je merkt een gefrustreerde ondertoon? Klopt,. ik heb zoveel problemen met zijn zaden gehad dat je er niet goed van wordt en gefrustreerd dus ook). Daarbij komt nog dat zijn mango zo indica is dat je gelijk koppijn krijgt. Nee bedankt,

Ow, en als je het tegen hem zegt dan beweerd hij dat het aan jouw ligt. Je zal wel onder een lantaarnpaal hebben gekweekt, met een zaklamp erop hebben zitten schijnen. WTF, alsof ik iedere dag met een zaklamp naar me GERspot ga en daar me planten ga lopen stressen.

 

Wat ik graag buiten zaai is,

 

HP2 met stip op 1. Die doet het hier nu al een aantal keren HEEL goed.

NDB alle pheno's

Rooie Lieb (zie mijn topic, haze in de tuin)

Lowrider2 (liefst met afdak)

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hybrids From Hell ja.

 

Degene die hier stonden waren helaas allemaal autoflower en allesbehalve rotbestendig... :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Special Kush #1

 

Ik zeg , Doen !

 

M.v.g Grondlegger !

Wat moet je daar nu mee ,het is een autoflower ,die geeft nog niet zo veel wiet ook niet .

We zijn op zoek naar eenechte goede buiten opberenger met compacte mooie wiet ,niet die flus troep .

Zo,n plant moeten we zien te krijgen ,en die nog redelijk vroeg is ook ,zo rond midden sept .

Share this post


Link to post
Share on other sites

een oer hollander....basic sjoerd... had leuke soortjes....oa zijn ierdbei F3....maar de site ....BASIC SEEDS... is al een poosje uit de lucht....khad begrepen dat hij zwwar ziek was...of erger...?

 

kheb hem 1 x ontmoet op een wf meeting jaren geleden...

 

gr :dope:

Carpe

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

een oer hollander....basic sjoerd... had leuke soortjes....oa zijn ierdbei F3....maar de site ....BASIC SEEDS... is al een poosje uit de lucht....khad begrepen dat hij zwwar ziek was...of erger...?

 

kheb hem 1 x ontmoet op een wf meeting jaren geleden...

 

gr :dope:

Carpe

Die moet ik hebben de ierdbei ,je kan hem nergens aankomen ,wel op growmarktplaats ,maar dat vertrouwik ook nie t zo .

Als de man ziek is ,is dat erg zat ,dan staat je kop nergens naar .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog Ierdbei zaden. Als ik wel heb was dit de F3 :ph34r:

Wilde ze dit jaar vermeerderen maar kwam daar niet aan toe.

 

Hoop dat ze het volgend jaar nog doen ..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede ervaringen met the church. slechte met de lemonskunk. Heb nu early bud staan lol. die moet nog wel een week of 3 dus die gaat weer uit het assortiment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...