Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Beze

Planten Naar Binnen Halen

Recommended Posts

Ik heb momenteel buiten nog wat autoflowers staan die net met hun bloei beginnen. Nu wou ik deze gezien het slechtere weer naar binnen halen om af te bloeien.

 

Kan dit? Risico op reveggen bij autoflowers? Andere zaken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reveggen zal niet gaan gebeuren met auto's.

 

Wat eventueel wel een probleem kan zijn is beestjes. Buiten houd het zich redelijk in balans maar als je ze binnen zet zonder natuurlijke vijanden kun je een plaag krijgen. Maar hoeft ook niet hoor, zo ze lekker binnen zetten. Over een paar weken wordt het echt wel kouder en als je nog er iets van wilt oosten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wil je dat nu direct gaan doen dan, of als het weer idd slechter wordt.

Op dit moment, zou ik die 6.000.000 watt gratis HPS nog ff flink zijn gang laten gaan.

 

Het spectrum van die ploert is ook nog een perfect.

Ze kon er wel voor gemaakt zijn.. :whistle:

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx guyz en tuurlijk blijven ze nog buiten zolang dit weer blijft duren. Maar ze moeten nog 7 weken dus dat lukt nooit buiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt zonde toch van die natte en mistige augustus dit jaar. Heel mijn vroege oogst veeloren aan toprot en nu plits een stralende september.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, nog 1 week en ze gaan naar binnen. Wordt stilaan te koud tegen eind volgende week voor een goede ontwikkeling. Maar toch blij met deze indian summer van september.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reveggen zal niet gaan gebeuren met auto's.

 

Bij welke planten gebeurt dat reveggen dan wel? Ik heb planten staan van feminised zaad. Over een paar dagen oogstrijp. Vanwege regen gister naar binnen gehaald en nu durf ik ze ook niet meer buiten te zetten. Mogelijk motregen vandaag en morgen vandaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie gewoon dat je ze evenveel lichturen geeft als dat ze op het einde buiten kregen. Dus geen 16/8 zoals normaal je zou doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reveggen zal niet gaan gebeuren met auto's.

 

Bij welke planten gebeurt dat reveggen dan wel? Ik heb planten staan van feminised zaad. Over een paar dagen oogstrijp. Vanwege regen gister naar binnen gehaald en nu durf ik ze ook niet meer buiten te zetten. Mogelijk motregen vandaag en morgen vandaar..

 

Reveggen "anders gezegd,weer de groei fase in gaan".Kan bij elke niet auto flower.

Een plant gaat bij een bepaalt aantal licht uren bloeien bijv. 12 uur licht,als je dan weer meer licht uren geeft dan nodig zijn om te bloeien,bijv. 18 uur,gaat de plant weer groeien "reveggen"

 

Omdat we nu nog maar 12 uur licht hebben buiten zal dat nu dus niet meer gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...