Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

Politie Aan De Deur

Recommended Posts

Ik kreeg net de politie aan de deur, ze hadden klachten gekregen over een hennepgeur. Ze wilden binnenkomen maar ik zei dat ik niet aangekleed was, mijn huis een rotzooi en dat ze over een half uur even weer moesten komen. Na enig aandringen gingen ze weer waarna ik alle verdachte spullen heb opgeruimd en in mijn slaapkamer gezet. Na een klein half uurtje heb ik ze binnengelaten en koffie aangeboden. Dat mens wilde in mijn slaapkamer kijken maar ik zei dat ze daar een huiszoekingsbevel voor moest hebben (daar staat een gloednieuw hok, klaar voor gebruik, een paar ons wiet en noem het maar op). Nog een geluk dat de wiet alweer wat ingedroogd is na de recente oogst, anders was ik zeker het haasje geweest. Dat ze niet in de slaapkamer mocht vond de agente verdacht, waarna ik loog dat een vriendin was blijven slapen en het nogal een gore bende was. Ik zei: 'mevrouw, als u volgende keer komt mag u in mijn slaapkamer' waarna ze zei 'als je belooft dat ie netjes is.'

 

Ze zijn weer weggegaan maar ik verwacht ze terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles zo snel mogelijk weghalen!

 

Je kunt ze vandaag nog terug verwachten/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat zal wel moeten, het nieuwe hok staat net en zou morgen gebruiksklaar zijn. :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag is alleen hoe je het voor elkaar hebt gekregen dat er geur is ontsnapt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is mooi kut,potverdikkie.

 

Wel netjes gedaan :tu

Je heb nu een 2e kans dus pak die en ruim alles zo snel mogelijk op voor ze weer voor de deur staan.

 

Damn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belangrijkste is nu dat je eerst wiet plus stekken of plantenmateriaal ergens anders heen brengt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opruimen en niks meer posten over wat er dan wel allemaal wel of niet theoretisch in je fantasie op je kamer staat, want ook die lui hebben internet anno 2014.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wiet en alles is weg, de lampen ook. Nu de rest van de spullen en het bewijs is weg.

Vraag is alleen hoe je het voor elkaar hebt gekregen dat er geur is ontsnapt.

Ze hadden de waterpijp geroken die ik meerdere malen daags stop. Momenteel ben ik niet eens aan het kweken en van mijn vorige was nooit wat te ruiken. En om een koolstoffilter in huis te hangen vanwege het blowen gaat me wat ver, maar ik heb de agente beloofd dat ik de waterpijp voortaan wel even buiten rook. ;)

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kweken is op deze locatie gebeurd, dat is wel jammer maar liever nu dan wanneer ik er midden in zat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolere, dat noem ik dus door het oog van de naald pfoei!

Dus als ik het goed begrijp kwam het dus eigenlijk door het roken van een waterpijp??

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dit soort situaties lijkt het me enorm kut op een hok te hebben. Een tent is veel makkelijker in dit soort gevallen.

 

Je hebt verder prima gehandelt. Je shit verbergen kan ook dmv begraven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt inderdaad mazzel gehad, want als ze jou verdenken van drugs of wapens, dan hebben ze helemaal geen huiszoekingsbevel nodig.

Ze zijn je waarschijnlijk goed gezind geweest.

En hoe kun je nu klagen over hennepgeur. Over stank kun je klagen, maar niet over een geur en al helemaal niet over zoiets als de heerlijke geuren van hennep.

 

De naar ontbinding riekende metaliteit van de moraalridders meurt, maar cannabis niet.

 

Het is wel sociaal als je buiten gaat roken, dan kan je omgeving tenminste ook mee genieten. Overigens wel weer merkwaardig, als je beseft dat daardoor de geur nog meer verspreid wordt. Advies staat dus haaks op de klacht.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel sociaal als je buiten gaat roken, dan kan je omgeving tenminste ook mee genieten. Overigens wel weer merkwaardig, als je beseft dat daardoor de geur nog meer verspreid wordt. Advies staat dus haaks op de klacht.

Ja de logica van dat advies ontging mij ook al, verder moet een bevel wel uitgeschreven worden en dat hadden ze niet gedaan.

 

Kolere, dat noem ik dus door het oog van de naald pfoei!

Dus als ik het goed begrijp kwam het dus eigenlijk door het roken van een waterpijp??

Yep, vanwege de geur van de waterpijp hebben ze de politie gebeld. Misschien hebben ze ook niks geroken en gewoon toch gebeld. Het zijn ontzettende klote buren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kut buren bestaan er toch! Hoe is/was je relatie met je buren verder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut met peren, maar als ze me straks zien en weten dat ik niet gepakt ben weet ik dat ze de pest in hebben en daar geniet ik dan maar van. Het was sowieso niet de bedoeling om hier lang bezig te gaan dus nu heb ik een stok achter de deur. Agenten als jullie meelezen: enorm bedankt! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu flink door kachelen met die pijp. Laat de buren flink klagen zodat de petten weer komen en dan weer en dan weer.

En dan komen ze niet meer..?

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd. Gewoon gas erop. Je mag roken thuis. Laat ze maar komen zo vaak ze willen totdat ze er genoeg van hebben en de klacht niet meer serieus nemen. Tyfus buren, alsof ze een fucking vergoeding voor krijgen... Triest tering volk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook er minimaal 10 meer per dag en met dit weer ga ik niet buiten staan natuurlijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Mooi afgehandeld :tu & wat Doede zegt als je buiten gaat staan roken kunnen ze nog meer genieten.Je kan ook een kleine ionisator aanschaffen & die in je stopcontact pluggen.

Wat ook kan is een houtskooltje aansteken in een stenenbakkie & wat koffieboontjes erin, neutraliseert de geur nml maar misschien dat dan de NVWA voor je deur staat.:P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede kastelijn drinkt niet...(in zijn eigen cafe)

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godsammekristus wat een :execute :whip: :kill: :evil:

 

gloeiendegloeiendegloeiende ja rustig maar meneer Tourette

 

 

Wat een VETTE pech met die buren. De gang staat hier met de verkeerde windrichting regelmatig blauw maar klagen ho maar, laat staan de juut bellen. Goeie aktie die je hebt ondernomen maar je kunt ze terug verwachten want ik ben ervaringsdeskundige in burengedoetjes helaas. Mijn idee: ga verhuizen. Klinkt radicaal maar ik heb het ook gedaan op het laatst. En op deze manier zit je in de toekomst met een lopende kweek ook niet meer rustig.

 

Want die...(zie boven)...gaan je op andere manieren pakken en dat soort zieke hoofdjes is daar reuze creatief in, neem dat van mij aan.

 

Sterkte Dilago

 

V

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een Nazi buren!

 

Mijn buren hebben ook planten staan dus niet zo'n probleem.

 

Het is hier ook niet verstandig om de politie te gaan bellen of je moet van stenen door je voorraam houden. Volksbuurt heeft zijn voordelen.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor de reacties.

 

Alle bewijsmateriaal is weg dus als ze nog eens langskomen is er niks meer te vinden. Nog nooit eerder meegemaakt dat een vrouw bij onze eerste ontmoeting zo gefocust is op mijn slaapkamer. :likken:

 

Een goede kastelijn drinkt niet...(in zijn eigen cafe)

Nee klopt, knap stom dat ik gewoon een waterpijp rook in mijn eigen huis!! :wave:

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...