Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jainderdaad

Bladeren Geel En Hebben Gaten, Steeds Meer

Recommended Posts

Zoals te zien is op de foto's hier onder, heb ik last van gele bladeren waar ook gaten in komen. Het worden er steeds meer en ik haal regelmatig bladeren er af die bruin en dor zijn. Ik geef de bloeivoeding die ook op de foto hier onder te zien is ongeveer 1 keer per dag mee met het water dat ik via een gieter aan de planten geef. Ik doe dan een scheutje in de gieter (van 50L) wat ongeveer neerkomt op 50ml.

 

Zou het een soort van ziekte of iets anders kunnen zijn? Of ligt het toch aan te veel of te weinig voeding?

 

IMG 20140911 175453

IMG 20140911 175352

IMG 20140911 175654

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat et om de onderste bladeren? Of ook boven aan de plant

 

mvg xl

 

Zou verbranding kunnen zijn als je teveel voeding geeft

kan ook zijn dat als het om de onderste bladeren aleen gaat dat deze afsterven omdat er vrij weinig licht bij komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat inderdaad om de onderste bladeren, maar meer dan ik gewend ben bij vorige jaren. Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn planten nog nooit zo groot zijn geworden (de hoogste misschien wel 2.30m), dus misschien is het wel vrij normaal dat de onderste bladeren afsterven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groten planten eten aardig wat weg zou best kunnen dat ze om wat meer voeding vragen,en et kan alsnog dat er weinig zonlicht bij komt met grote buiten plant valt veel blad onder in schaduw waardoor et afsterft mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...