Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Akatsuki

Ik Stel Me Even Voor

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben Akatsuki, ik ben volledig onervaren op het gebied van kweken. Ik zal voor een lange tijd vooral veel lezen en zoeken op het forum en proberen kennis op te doen.

ik denk dat ik veel in de "Micro / Fluo" en "Indoor" secties te vinden zal zijn.

 

Beginners tips zijn natuurlijk altijd welkom.

 

Als er vragen over mij zijn zal ik die natuurlijk beantwoorden.

 

Prettig kennis te maken ^^

 

 

- Akatsuki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom,heb je al kweekmateriaal voor handen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Akatsuki, tips kan je hier volop krijgen, maar dan mag je wel even precies aangeven wat je wilt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik zei ben ik volledig onervaren op het gebied van kweken, ik heb nog helemaal NIKS, maar door wat topics die ik gelezen heb heb ik al wel een idee.

Het "Micro / Fluo" spreekt mij het meeste aan aangezien het kleinschalig is (Ik kan het mis hebben met wat ik denk wat het inhoud...).

Ik heb al wel een beetje een idee van waar en wat voor plek ik ga maken hiervoor, ik heb al gezien dat er genoeg "tutorials" zijn voor het maken van een kast en plek.

Waar ik nog wel veel research voor moet doen is het kiezen van welke soorten, voedingen etc.

 

Ik kan dus wel wat tips gebruiken met waar ik mee moet gaan beginnen, en wat het makkelijkste is voor een beginner om mee te beginnen.

 

 

-Akatsuki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou beginnen met een complete kweektent, door daar mee te werken leer je spelenderwijs het spel. Ook ik zit nog middenin het leerproces.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties,

Ik zal er naar gaan kijken en zoeken.

Ik weet dat ik hier niet echt dingen mag vragen over het kweken. ("Voor vragen is er de rest van 't forum, dus aub geen kweekvragen e.d. hier."), maar hoe zit het met de geur als je zo'n kweektent gebruikt...

Dat is mijn laatste vraag hier in dit topic.

 

Nogmaals bedankt voor de reacties en het warme welkom ^^

 

 

-Akatsuki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag alles vragen, maar het wordt hier wel op prijs gesteld als je eerst even naar vergelijkbare vragen of problemen op het forum hebt gezocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...