Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
NOA

Hortilux 600W/230V Any Good?

Recommended Posts

de Hortilux 600W/230V is dat een goede lamp? ik kan zo snel even geen informatie vinden maar is dat een evsa dat eraan vast zit??

gallery_39961_17106_21685.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is geen evsa, maar een vsa in de armatuur ingebouwd. Voordeel is natuurlijk minder gekut met snoeren en minder weerstand tussen ballast en lamp. Ze zijn wel tamelijk zwaar. Ik ken iemand die er wel tevreden over is, maar dat komt waarschijnlijk ook door de prijs. 2ehands 20 euro compleet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is geen evsa, maar een vsa in de armatuur ingebouwd. Voordeel is natuurlijk minder gekut met snoeren en minder weerstand tussen ballast en lamp. Ze zijn wel tamelijk zwaar. Ik ken iemand die er wel tevreden over is, maar dat komt waarschijnlijk ook door de prijs. 2ehands 20 euro compleet.

 

ja vandaar mn interesse, zag ze ook 2dehands te koop staan. voor mij geen 2dehands spul maar was wel benieuwd of het wel goed materiaal was

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn tuinbouw lampen, dus zal geen rommel zijn lijkt me. Maar ik geloof dat die kappen speciaal zijn ontwikkeld om een maximale hoeveelheid daglicht er langs te laten gaan. Waardoor ze dus minder ideaal zijn voor binnen mbt lichtverdeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen info vinden?

 

klik

 

goed geheugen Azizy :tu

 

The HS2000 is a conventional fixture with a slim housing and two compartments. The slim design means that more light can access the greenhouse.

 

Maar dat maakt deze dingen echt niet minder geschikt voor gebruik binnen waar je als het goed is reflecterende wanden hebt en geen inval van boven.

 

BAL heeft ze ook deze, zie het als de dinosaurussen waaruit de Gavita PRo en aanverwant geëvolueerd zijn :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja thnx ik had erover heen gelezen toen ik stoned was :P dus eik goede lamp minder goede kap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, wat dat betreft eender aan een normale diepstraler en prima geschikt voor in een hokkie waar je reflecterende wanden hebt.

 

Die VSA in armatuur is een groter probleem, VSA heb je ivm warmte toch liever buiten je hok waar het in een kas wel verwaaid naar beneden :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...