Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
urbangrower

Nijmeegse Ondernemer Vraag Vergunning Voor Kweek

Recommended Posts

NIJMEGEN - Een Nijmeegse ondernemer heeft in zijn gemeente een vergunning aangevraagd voor legale hennepteelt. Hij wil, samen met de gemeente, de 14 Nijmeegse coffeeshops 'op een legale manier gaan bevoorraden'.

 

 

Het gaat om een man van Turkse komaf die vooralsnog niet met zijn naam op de site wil. "Omdat ik er niet op zit te wachten om benaderd te worden door figuren uit het hennepmilieu."

Misstanden

De vergunningaanvrager wijst in een brief aan burgemeester en wethouders op de vele misstanden die met illegale hennepteelt samenhangen: woningbranden door het aftappen van stroom, zolderkamertelers die een zakcentje willen bijverdienen maar te maken krijgen met een keihard crimineel milieu. "Dat alles is op te lossen door de bevoorrading van de coffeeshops te legaliseren", zegt hij.

Gemeente

Hij schat in dat Nijmegen 80 à 100 illegale wietkwekerijen telt. De gemeente Nijmegen wil vooralsnog niet publiekelijk reageren. "Eerst zullen wij de aanvrager van de vergunning beantwoorden", zegt een woordvoerder van de gemeente.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in de provincie was laatst ook iemand die zo'n vergunning wou, nou je weet wel hoe dat af liep.

 

Maar in Nijmegen zijn ze gelukkig iets meer ruimdenkend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij schat in dat Nijmegen 80 à 100 illegale wietkwekerijen telt

 

zet er maar 0 achter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat had ik ook gereageerd op de website....maar mijn post komt niet langs de redactie...

 

Want , ik dacht.... De grijze wolven hebben de heroïne handel al in handen en nu gaan ze voor de wiet ...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klaas Bruinsma maar dan van Turkse komaf.

 

ff in zijn 1tje 14 shoppies doen qua bevoorrading en dan 'verantwoording afleggen' omdat anders 'keihard crimineel milieu' erin springt.

Mocht nu blijken dat toch vooral die ondernemer een softdrugs KingPin in een bepaalde regio aan het worden is dan zeggen we gewoon sorry en gaan we net doen of de neus bloedt.

 

Beter bij de club scharen onder mom van, slim.

 

Ik zeg niet dat de desbetreffende ondernemer niet te vertrouwen zou zijn maar dit voorstel is te gek voor woorden zoiets bij 1 ondernemer (wat wil een ondernemer nu....zoveel mogelijk winst tegen zo min mogelijke kosten) neer te leggen.

Betrekken van de voorraad (tonnetje in de week) gaat ook heel legaal dan, wie zouden er in aanmerking komen voor levering aan dit geweldige collectief?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...