Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zandplaneet

Hallo Allemaal, Ik Ben Zandplaneet

Recommended Posts

Hallo iedereen,

't Schijnt dat je je best even voorstelt in deze rubriek, bij deze.

 

Ik heb mezelf de nickname Zandplaneet gegeven. Zo heet ik natuurlijk niet echt. Ik vind het bijzonder moeilijk veel van mezelf te vertellen zonder al te veel persoonlijke info te geven. Toch een poging...

 

Ik ben zeker niet oud, maar toch niet meer piepjong. Vroeger heb ik nog geblowd tijdens mijn studentenjaren, maar met te verhuizen naar een andere provincie en in een heel ander milieu terecht te komen is het er niet meer van gekomen. Op basis van wat ik -via gerichte zoekacties en wat er toevallig op mijn bord kwam- heb gelezen in de medische literatuur heb ik besloten als genotsmiddel weer cannabis te gebruiken en wat minder te drinken (niet dat het de spuigaten uitliep hoor) hoewel ik besef dat cannabis ook zijn nevenwerkingen heeft. De bluts met de buil heet dat dan.

 

Ik lurk hier al een tijdje mee en dank zij de info die ik hier gevonden heb (waarvoor veel dank) heb ik al getracht 2 kweekjes te doen. Helaas hebben de konijnen mijn volledige eerste kweek vernietigd (korrels van de Aveve trekken dus op niets) en de hittegolf gecombineerd met een weekendje weg rond 21 juli heeft de tweede vernietigd (ondanks genoeg water in de pot) op één plantje na dat al uitgezet was op een guerilla spot, maar daar hebben de konijnen zich weer tegoed aan gedaan, ondanks gaas.

 

Daarom heb ik besloten om een account aan te maken, zodat ik gerichte vragen kan stellen aan de meer ervaren kwekers hier, want ik denk dat ik wel een pover figuurtje sla nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...