Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

Dit Is Nu Guerilla

Recommended Posts

Guest wiet61

18.000 wietplanten gevonden in bos Reuver

 

 

 

REUVER -

De politie heeft dinsdagochtend 18.000 wietplanten gevonden in het buitengebied bij het Limburgse dorp Reuver. Dat maakte de politie bekend.

 

 

 

Foto: ANP

 

De hennepplantage staat in een bosperceel bij de Sint Willibrordusdijk, dicht bij de Duitse grens. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.

Er zal nog wel een filmje van op internet komen ,de eigenaar zal niet blij zijn denk ik .

 

Dat zal een bos vol zijn denk ik ,dat leverd wat op ,god weet hoeveel jaren het al gebeurd op die plek .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar gaat mn plekkie .. kut

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wij maar klagen over het vele werk.

 

Waren dus ook gewoon vroege zadenplanten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

18 duizend planten.

Je zal het maar moeten knippen.

 

Dit is meer 'Global War' dan 'Guerilla'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd wat je ziet zijn bijna allen mannen, met wat mazzel staat het er volgend jaar weer vol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien ongeveer de helft mannen zijn levert 1 vrouwtje dus 2000 euro op volgens hun experts... :|

 

En wie heeft al die planten geteld? Je zult je maar een keertje vertellen als je bij 16843 bent, kun je weer opnieuw beginnen... :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Leveren die mannen zoveel op ,of wisten ze het verschil niet tussen een man en een vrouw. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het is een vage bedoeling allemaal.

De overheid wil niet dat dit gebeurd, maar ondertussen wel iedereen 'verheerlijken' met het idee dat je zomaar 20 miljoen zou kunnen verdienen als het niet ontdekt zou worden..

Terwijl er best filmpjes te vinden zijn waarin politie zelf aangeeft dat de planten nog niet eens in bloei waren begin september en dus veelste laat zouden zijn voor in NL.

Dus het blauwe gezag weet echt wel beter..

 

Ik zie dit als aansporen tot.. Toemaar jongens.. zet de bossen maar vol.. Héél toevallig was deze gevonden máár, jij weet vast wel een betere plek en dan verdien je zomaar 20 miljoen!

Succes! :whistle:

 

Daarnaast heeft de overheid wel een hele goede afnemer welke 2200 euro de buitenplant wil neertellen. (voor een plant die in november klaar is, waarschijnlijk geheel weggerot dus, of vol met zaad )

Als ze dan ook even een telefoon nummer geven van die afnemer.. Spekt dat mooi de staatskas weer :)

 

Ik vind het maar apart.

 

@ Shelby

Ze hebben vast geredeneerd vanuit de binnenteelt :rtfm: .. zeker 16 planten de m2. :withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je al het blad van buitenwiet afhaalt is de opbrengst al een stuk lager,,,

 

en echte guerilla is onvindbaar:P

dit was gewoon een buitenveld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja, vooral eentje om de statistieken te spekken he, immers als je 1000 planten aan 18 kanten fotografeert ziet niemand dat.

+ de media houdt ook van een geil verhaal. Kijk maar eens, als er ergens een overval gebeurd waren het ook steevast Kalashnikov's want dat maakt het verhaal veel stoerder.

Net zoals die Wax link die ik laatst plaatste, gewoon een "nieuwtje" waar een wannebe Pullitzer winnaar een geil verhaal rond verzint en een niet relevant plaatje van Google jat en bij plakt en klaar.

 

Dus Elmo vertel eens hoeveel stonden er nou?

.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het kan er ook een zijn geweest die veel zaad had ,en die rond is gaan strooien ,wie laat er nu mannen staan ,of het moet voor het zaad zijn ,wat moet je met miljoenen zaden trouwens .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miljoenen planten kweken.

Dat brengt miljarden op :)

Als we even de rekenliniaal van de politie gebruiken om de berekening te doen.

Edited by MrMonkE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het is makkelijk zat ,Welke kweker laat er nu de mannen bij staan ,je haalt er geen reet vanaf ,alleen veel zaad ,het kan natuurlijk ook dat ze het allang door hadden dat ze gevonden zijn ,en er weken lang niks meer gedaan hebben ,dat laatste kan natuurlijk ook .

BIj zo,n grote proberen ze bewijs materiaal te krijgen ,bv mensen op de film of foto ,ze hangen dan overal camera,s op ,als die gevonden zijn ,komt er niemand meer ,dat is makkelijk gezegd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het niet gewoon een soort van propeganda zijn .... strooi een veld vol zaden zet er een paar niet/nauwlijks gebruikte gieters bij en daarna ruimen proberen extra subsidie los te krijgen voor de bestrijding van canna teelt meer bevoegdheden rondom drones en iig laten zien dat ze het wel aanpakken ?

Of heb k dan mn alu hoedje op?

 

Over het algemeen spreiden we onze kansen toch ? Meerdere spots heb je meer kans om te oogsten of zouden er nog een paar velden staan daar ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Zou het niet gewoon een soort van propeganda zijn .... strooi een veld vol zaden zet er een paar niet/nauwlijks gebruikte gieters bij en daarna ruimen proberen extra subsidie los te krijgen voor de bestrijding van canna teelt meer bevoegdheden rondom drones en iig laten zien dat ze het wel aanpakken ?

Of heb k dan mn alu hoedje op?

 

Over het algemeen spreiden we onze kansen toch ? Meerdere spots heb je meer kans om te oogsten of zouden er nog een paar velden staan daar ?

Het zou nog eens goed zo kunnen zijn ja ,maar 18000 planten uit zoeken of het een man of een vrouw is ,dat is ook nog al wat nietwaar ..

Er gaat ook steeds minder geld van het rijk naar de opsporing ervan ,het kan best eens zo zijn dat ze hiermee iets willen afdwingen .

Ik verspreid mijn kansen wel ja ,maar wij zetten er geen 18000 ,ten hoogste 200 a 300 .op vele plekken,daar heb je je handen vol aan .

Die kleintjes laten ze wel met rust ,vorig jaar bij een vriend van mijn ,hing een heli boven zijn spot ,op een 40 meter ,en er hing er een met zijn hooft naar buiten .Hij dacht ik ben eraan ,hij heeft zijn eigen daar niet meer laten zien ,pas in sept ging hij ernaar toe ,hij had gewoon geoogst daar nog ,en dit jaar staat het weer vol ,een kleine 25 staan er denk ik ,dat wil ook aantonen dat het niet allemaal rotte appels zijn,ik ben aangehouden met op de achterbank 40 stekken in een doos ,de politieman keek even naar de doos ,en knipoogde naar me en liet me gaan ,mijn hart sprong bijna uit mijn lijf .

Dat bracht ik eraf .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat bedoel k wie gaat er nu 18000 reguliere zaden uitstrooien ...als je dit zo zou willen doen zou je dan niet zorgen voor stekken ? En die gieters wat zou je daar mee moeten op zo n oppervlakte. K geloof hier gaan zak van en heb idd sterk het vemoeden dat hier meer achter zit.. wie van ons zou nu zo een veld volgooien en vervolgens mannen ertussen houden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is het wel industriele hennep en deed iemand een testje op vindbaarheid.

haha.. dat zou wel lachen zijn, iemand die 10k zaden koopt en ergens een paar duizend planten zaait :)

Edited by MrMonkE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat bedoel k wie gaat er nu 18000 reguliere zaden uitstrooien ...als je dit zo zou willen doen zou je dan niet zorgen voor stekken ? En die gieters wat zou je daar mee moeten op zo n oppervlakte. K geloof hier gaan zak van en heb idd sterk het vemoeden dat hier meer achter zit.. wie van ons zou nu zo een veld volgooien en vervolgens mannen ertussen houden?

Ik in ieder geval niet ,maar de gene die er voordeel uit trekt wel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

de conspiracy theorie ging ook al even door mn hoofd :P

 

zou die gekke ivo nu echt 18duizend zaden laten poten om te kunnen zeggen: zie je wel!

 

hmm lijkt me sterk...

 

 

die mannetjes blijven wel vaag.. zoveel werk in de voorbereidingen: dat gat als water bassin heeft zichzelf niet gegraven..

maar dat je dan de moeite niet neemt om de mannetjes weg te halen? of gaat het hier om iemand die een zaaden bedrijfje wil oprichten

:P

 

ik zou op zn minst ff de moeite nemen om op marktplaats te kijken

want die gieters slaan uiteraard ook helemaal nergens op!

$_84.JPG

wel vaker tegen gekomen met erbij: Gratis af te halen!

 

http://www.marktplaa...previousPage=lr

 

maatje van me heeft voor zn aarbeien een ongebruikte rol van paar honderd meter kunnen ophalen :D

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

DAn moet je veel kilometers slang hebben ,ik geloof het alemaal niet ,18000 planten met een gieter water geven ,zelfs met een slang ben je heel de dag bezig ,en je water opvang ,moet heel groot zijn ,of je moet langs een sloot of water growen ,maar dat was daar toch niet midden in het bos ,ik vind het een raar iets moet ik bekennen ,het is ook zo met zo,n grote plantage gaan de onder zoeken allemaal daarover de andere worden in de wacht gezet ,misschien net zat tijd om te oogsten .

Je weet het niet het blijft gissen ,ik geloof niet in zo,n grote plantage,s heel veel werk .En dat valt weer veel op .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...