Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vinnividivici

Wtf Is Dit Dan Voor Bende?!

Recommended Posts

jezus wat een gelul als commentaar wat ik op die link lees....

 

hatelijke klootzakken daar!!!!! ergens postje zoveel lees je is een oprechte condoleance!!!!

 

HOE hoor je je als ouder te gedragen ALS je kind sterft is daar een hand boek voor!!??!! MOETEN die mensen straks nog publiek excuus maken voor een iets ongebruikelijke foto's op zeg nou zelf een iets ongebruikelijk moment ????

 

IK MOT ER GVD NIET AANDENKEN WEER IEMAND TE MOETEN BEGRAVEN/ CREMEREN !!!

 

aan de familie oprecht gecondoleerd!!! fock di haters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heftig zeg... Ik zou die rommel nooit proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is legale cannabis, in tegenstelling tot de illegale variant (die wij kweken) bestaat het uit alcohol en wat stof wat je op rookt. er zit geen thc in ofzo je word er gewoon helemaal wous van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In amerika is het een hele trend daar koop je het gewoon bij de benzine pomp, niet normaal.. als goed is, is dit ook die drugs waar mensen van in "zombies" veranderen, je weet wel dat verhaal van die gozer in de bus die opeens van iemands gezicht begon te smullen omdat die dacht dat het een monster was..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is puur het gevolg van het repressieve beleid waarbij elke vorm van natuur en zelfbeschikkingsrecht verboten dient te worden, de drang naar zelfontplooing dmv recreatief drugsgebruik verdwijnt niet, het gaat enkel uit het zicht van het controlerende oog..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben toch wel blij dat ouders geen foto's plaatsen van hun kinderen die ik hun scheurijzer om een boom zijn gevouwen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In amerika is het een hele trend daar koop je het gewoon bij de benzine pomp, niet normaal.. als goed is, is dit ook die drugs waar mensen van in "zombies" veranderen, je weet wel dat verhaal van die gozer in de bus die opeens van iemands gezicht begon te smullen omdat die dacht dat het een monster was..

 

Volgens mij bedoel jij de "bathsalths" (mephedrone, methylone ect) die kon je ook gewoon kopen bij de benzinepomp daar.

 

De enige echte zombiedrug is scopolamine, z'n vage drugs dat je overal mee instemt en je niets kunt herinneren, tevens ook gebruikt als reisziekte medicijn. Hogere dosis resulteert in letterlijk slaapwandelen.

 

Heb JWH018 (spice) wel eens gerookt, werd er wel superstoned van (werkt tenslotte op je cannabinoiden receptoren, geloof 4 of 5x beter als de natuurlijke thc), echter wel nadelige klachten, snelle hartslag en toen het uitwerkte een katerig gevoel.

 

Wie deze troep heeft verzonnen? De grote pharma bedrijven oa Pfizer. Natuurlijke thc valt geen octrooi op te behalen dus geen geld, dus zochten ze manieren om synthetische thc/cbd te maken zodat ze die wel konden octrooien en voor veel centjes konden verkopen aan ons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Dus als ik het goed begrijp is dit goedje op alcohol gebaseerd maar werkt het op je cannabis-receptoren.

 

Hm.

 

Laten wij dan maar blij zijn dat Brabogrower nog onder ons is...

 

V

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet op alcohol gebasseerd (niet zover ik weet in ieder geval, misschien wel opgelost in alcohol zodat het daarna over de kruiden te sprayen valt)

 

Spice (JWH018) is een stof welke gebasseerd is op Indool, waarom ? omdat indool dezelfde (of heel erg lijkend) basisstructuur heeft qua molecuul als bijvoorbeeld THC (en vele andere stoffen) en je hier dus op kunt bouwen met andere moleculen/chemische elementen, om zo je eigen THC deriviaat te maken, bij wijze van spreken..

 

Spice JWH018 is slecht in het nieuws en Nabilone weer positief (is een medicijn, en ook een THC derivaat, oftewel "synthetische THC" en ook gebasseerd op Indool.

Dronabinol en Marinol, zijn beide ook synthetische THC derivaten en wordt gebruikt als medicijn.

Ik denk zelf, dat als ze hier verder mee gaan bedocran kan inpakken en we gewoon wiet in pilvorm krijgen.

 

Nog een leuke, GHB bijvoorbeeld, voor iedereen verboden en oh jee als je "knock out" gaat, bij Narcolepsie patienten geven ze opzettelijk een hogere dosis GHB (merknaam Xyrem) zodat hun aan slaap komen (KO gaan) en dat 2x per nacht (aangezien je spontaan wakker wordt bij GHB na 3/4 uur, moet je nog een dosis nemen zodat je 2x 3 a 4 uur slaapt). en waarom deze mensen niet verslaafd zijn ? omdat GHB een korte halfwaardetijd heeft en uit het lichaam is voordat het weer ingenomen wordt, waarom GHB'ers wel verslaafd ? gebruik is veel frequenter.

 

Ben eigenlijk nog geen drug tegengekomen die ook niet als medicijn op de mark is ><

 

(ik zeg niet dat Spice gezond of iets he, vooral die "nieuwe" drugs worden niet voor niets research chemicals genoemd)

 

(bij voorbaat excuus, heb nu eenmaal een enorme interesse in alle stofjes die het bewustzijn veranderen :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben wij hier niet allemaal 'een enorme interesse in alle stofjes die het bewustzijn veranderen'? :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

(bij voorbaat excuus, heb nu eenmaal een enorme interesse in alle stofjes die het bewustzijn veranderen :P )

 

excuus aanvaard, mooi verhaal over die alternatieve drugs

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar hoef je je niet voor te excuseren Brabo.

 

Mensen die alles over die stofjes willen weten en het ook te weten komen - al of niet door het zelf te gebruiken, noemen wij:

 

Psychonauten

 

Niet bepaald iets om je over te schamen, ze hebben altijd al bestaan en hebben voor ons onder andere het wietplantje ontdekt. Ik ben er een paar tegengekomen in mijn hoedanigheid als CSmedewerker en het waren altijd rustige, bedachtzame, intelligente gasten die verrekte goed wisten waar ze mee bezig waren. Brabo maakt op mij precies zo'n indruk.

 

Waar ging het dan mis, bij de jongen uit het topic?

 

Daar komt mijn medische expertise dan weer om de hoek kijken. Ik had graag de status even ingezien maar die mogelijkheid ontbreekt helaas; beste gissing wordt dan:

 

Anafylactische Shock door Allergische Reactie

 

Brabo probeerde het en overleefde, de 19jarige uit het topic stak acuut en letterlijk de moord. Allergisch voor indool.

 

Het riskante aan allergieëen is, dat je er proefondervindelijk achter komt. Is het zover, moet je geluk hebben dat er iemand in je omgeving is die de symptomen herkent en 112 belt. Fikse dosis adrenaline iv gevolgd door infuus met anti-allergiemiddeltje en de meesten kunnen er weer tegenaan, maar gebeurt dit niet op tijd is het einde oefening.

 

Psychonauten lopen dus altijd risico, tegen een stofje aan te lopen waar ze allergisch voor blijken - hoe goed ze zich ook hebben voorbereid op de test. Het zou dus verstandig zijn voor een psychonaut om tijdens elke test iemand in de buurt te hebben met - op z'n minst - een paramedische achtergrond.

 

Het is te hopen dat Brabo de zaken op een dergelijke manier benadert - zou toch zonde zijn als we dit soort bijdragen ineens zouden moeten missen.

 

V

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele accurate beschrijving daar V haha! Rustheid zelve hier ;)

 

Verder klopt het ook, je moet gewoon zeker zijn van je zaken, jij bent het konijn bij Research Chemicals tenslotte.

 

Ik lees me eigen compleet in (niet partyflock....) en altijd iemand aanwezig die ook ervaren is (en nuchter als ik trip).

Natuurlijk checken of je allergieën hebt of gevoelig bent voor bepaalde stoffen..

En doe je hersenen een plezier en neem pauzes tussen gebruik. ( ook handig tegen verslaving)

Heb al een waslijst gebruikt, maar nooit vaak en veel, nooit verslaafd geweest of geraakt, gewoon rustig aan doen (het is je lichaam tenslotte!) Alexander shulgin is tenslotte ook oud geworden (90+)

 

Ga dus ook zeker niet klakkeloos een dosis overnemen van internet dat iemand lekker tript op 1gram, dit kan de dood van jouw wezen. (Gevoeligheid, vertering, medicijngebruik, gewicht, geslacht oftewel super veel variabelen). Bouw altijd je dosis langzaam op, begin met een "threshold" dosis en kijk vanaf daar verder.

 

En wat helaas ook veel voorkomt, het combineren...altijd oerstom natuurlijk.. Er is al weinig bekend over RC's laat staan over combinaties.. Gewoon nooit doen.

 

En stel je doet alles perfect, sta met research chems niet raar te kijken dat er soms een label verkeerd wordt geplakt en je hierdoor zwaar in de problemen komt omdat je iets inneemt wat veel potenter is.(meerdere verhalen over gelezen)

 

Ken jezelf gewoon heel goed, fysiek en mentaal voordat je überhaupt aan geestveruiming begint ;p

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...