Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ferris

Hi

Recommended Posts

Ik neus hier al een tijdje rond en het gaat er binnenkort van komen, al veel opgestoken hier,

Mijn laatste kweek was wel 15 jaar geleden, een andere tijd!

Zonder ec en ph meters maar toch redelijke opbrengsten, tot 0,9 gram per watt (was eenmalig) meestal rond de 0,6, 0,7, 3 x 600 watt destijds.

Het gaat nu gebeuren in een blokhut in de tuin, 3,5 x 3,5, 2 x secret jardin 240x120 die om en om draaien, dag, nacht en alleen in het koude seizoen, 3 oogsten denk ik, misschien 4 per jaar als het kortbloeiers worden.

Heb al eea aangeschaft, waaronder via marktplaats 2 buis Y stukken met een servo gestuurde klep erin waarmee ik de warme lucht uit de tent met de lampen aan naar de donkere wil leiden, en die van de donkere dan weer in de blokhut, deze schakelen dan steeds om.

Dat is een beetje de basis, er is wel een gasaansluiting voor verwarming maar dit lijkt me wel efficient qua energieverbruik.

Er komen bij elkaar 3 afzuigers, 1 per tent en 1 naar buiten toe, inlaat in de blokhut is passief.

En in de tent met de lampen aan is de inlaat dan ook passief.

 

Ga nu beginnnen met de hut isoleren.

Als het hok klaar is zal ik een kweekverslag opstarten en ik hoop wat support van jullie te krijgen.

Heb er zin in!

 

Tot later,

 

Greetz Ferris

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps

Ik rook al een jaar van een in de kas gekweekte big bud, die ging bijna door het dak, heb deze geknakt zodat er op 2 meter hoogte een sog ontstond, daardoor kreeg ik de smaak van het kweken weer te pakken.

Vooral ook door het lezen hier en de nieuwe mogelijkheden die er zijn, dat knakken kende ik ook nog niet.

Misschien start ik lekker nostalgisch met een orange bud of een top 44 :)

 

 

Laterzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...