Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Weedfather

Voorstellen

Recommended Posts

Naar jaren nice wierie te hebben kunnen smoken was t zover bam! De lokale wiet taxi opgepakt de enige in omstreken die goeie lekkere schone wiet verkocht voor een zacht prijsje natuurlijk ;)

Een belletje of smsje en binnen uurtje kon je kiezen uit 2 lekkere soortjes wiet.

Ideaal voor de dagelijkse stoner die niet verder wil gaan in ze huis dan de koelkast.

 

Maar aan alle leuke dingen komt helaas een einde en dat was helaas hier ook het geval.

En nu ?

Stoppen met smoken neeee!

 

Dus idd..... coffeeshop nu zit er 35 km van mij afgelegen een degelijke shop met goeie wiet veel soorten, aardige, behulpzame medewerkers, vergrootglas met licht om je soortje te bekijken etc.

Maarja prijs kaartje he 9 eurie de gr. begint het mee, en dan oplopend tot 13 euro de gr. en dan nog de brandstof, kortom onbetaalbaar voor mij als dagelijkse smoker.

 

Na jaren van hier en daar kopen op straat (wat me meestal goede wiet gaf), kreeg ik al meer vrienden/kennissen in mijn omgeving die ik ook helpte :))

Waardoor er al meer hier en daar werd gekocht en je soms in tijden van leegte partijen kreeg voorgeschoteld die rot, bruinheid, bewerkt waren waardoor je dus zonder zat en uit eindelijk toch weer na de shop moet om je dagelijkse blow's te kunnen smoken!

 

Maar ja dat is onbetaalbaar en de kwaliteit schommeld nog al hier en daar, plus je weet nooit wat er mee is gebeurt of wat er bij/over is gepleurt.

Dus rest mij nog maar 1 ding... mijzelf voorzien van mijn dagelijkse smoke.

 

Ik wil graag mijzelf voorzien, maar weet niet hoe en welke manier ik het beste vind heb aardig wat topic's door gelezen, en wil graag hier en daar wat vragen stellen en mijzelf verder ontwikkelen als een goeie grower!

En dan een plan van aanpak maken en aan de slag gaan!

 

Daarom op dit forum voor mijn favorite hobby :))

 

Aangenaam the weedfather (stone bui - naam)

Share this post


Link to post
Share on other sites

WELKOM !!

 

toffe intro man !

 

GroeneGroet,

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...