Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dilago

Argentinie Op Drempel Van Legalisering

Recommended Posts

Goed nieuws uit Argentinië! De regering werkt daar namelijk plannen om het bezit van ALLE drugs voor persoonlijk gebruik én de teelt van cannabis te legaliseren. Met de steun van de vrouwelijke Argentijnse president Cristina Kirchner.

Het plan van de regering van Argentinië is om twee voorstellen voor het einde van het jaar klaar te hebben, zo valt te lezen in de Argentijnse krant La Nacion.

 

-Lees verder-

 

En nog maar een bewijs dat het ook anders kan dan in ons 'liberale' Nederland. Een Nederlander die kweekt kan beter emigreren om zichzelf te decriminaliseren.

Edited by dilago
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verzoek bij deze of alle lezers de moeite willen nemen om de Tweedekamerfracties Groenlinks , SP en vooral VVD te bellen.

De laatstgenoemde partij heeft broertje dood aan blowers die VVD wakker willen schudden.

Kans is aannemelijk dat eeuwig en herhaaldelijk doorbellen op zal leveren dat onze wietonderwerpen eindelijk middelpunt wordt van een discussie waar VVD ook haar ongelijk in moet gaan zien.

Verdeeldheid binnen VVD is zo slecht nog niet.

 

ik zeg BEL!

( ik denk dat ik gedonder krijg als ik het nummer er bijzet...even googlen dus)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slimme zet van die Argentijnen,het land s bijna failliet,extra geld is dan zeer welkom.

Als ieder land in deze klote tijd daar nou eens voorbeeld aan nam.

 

Wat zou de wereld dan toch mooi zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...