Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Green Lee

Netje In Tent

Recommended Posts

ik wil een netje spannen in me 120x120 tent

ben naar de growshop geweest maar die heeft er niks voor en zij dat ik ff zelf moet knutselen

wat is het best om te gebruiken en waar kan ik het vandaan halen ?

 

mooie foto's zijn ook welkom

 

//Green Lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

TY Miami

 

 

 

Uw bestelling is geplaatst.

Uw bestelling is succesvol door ons ontvangen.

Indien u vragen heeft, neemt u dan contact met ons op.

Uw vraag kunt u ook stellen door op uw bestelbevestiging te reageren.

Hartelijk dank voor uw bestelling!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer, maar die koop je bij de doe het zelf. Die mislukte hangmatten zijn iig hun geld niet waard. Kun je even goed rol touw kopen en je padvindrs kunsten tonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste net vindt ik nog met groen plastic bekleed tuin gaas wat je bij bijv. de bouwmarkt vindt, niet de scrogmaat (5cm) maar die rechthoekige gaten zijn echt perfect. Op maat knippen en dan aan tentstokken vastmaken met bijv. tyrips.

 

Wie die Webits ontworpen heeft weet ik niet maar die persoon bedacht dat het midden van het net vanzelf wel goed komt en gerust een stuk naar binnen mag tov de mazen in de hoek, heb 2 van die dingen en wat een onzin is dat, 2 op elkaar is zelfs nog niet genoeg.

Planten trekken net ook zo mee omdat het geen enkele steun biedt, ja met zwaar opbinden van het net maar dat was nou net niet de bedoeling want als er dan 1 klemmetje losschiet hebbie een plastic haakje in je porem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat webit ding werkt prima. Zit bij mij prima strak. Heb er ook mijn oogst aan gehangen om te drogen.

 

Wil zelf liever een flexibel net zodat ik eventueel de toppen nog wat anders kan verdelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het netje is binnen had meteen 6 meter besteld

en het ziet er best mooi uit

ik weet het nog het gaas van de bouwmarkt met bekleed groen plastic dat als dat in contact komt met me planten op de takklen bijv dat het bruine plekken achterlaat in de takken

daarom gebruik ik dat liever niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apart dat het gaas dat bij jouw doet die bruine plekken, wordt ook volop voor heggen ed gebruikt en die zouden dan bruin uit moeten slaan en schade oplopen bij gebruik?

 

Ideale scroggaas met inert plastic bekleedt gaaswerk, kan natuurlijk zijn dat hij in de bouwmarkt met iets in contact is geweest maar wat jij verteld heb ik in jaren gebruik nog niet mee gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik gewoon die van elke gs, nog nooit probs mee gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel eens bruine plekjes maar dat zijn niet meer als kneuzingen hoor, plant zet zich daar wel over heen.

Lekker SM'en en bondage worden ze sterk van

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...