Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vodoo

Problemen Met Groeien.

Recommended Posts

Hey allemaal.

Ik ben dom geweest, en heb me niet ingelezen voordat ik begon met mijn binnenplantje. Ik heb deze gewoon laten ontkiemen, geplant etc. Nou staat er een leuk plantje van 2 weken van 12 cm.

Nu dus mijn probleem: ik ben er achter gekomen dat achter het raam kweken eigenlijk niet werkt, nou, mijn plantje staat dus achter het raam. Ik heb verder geen lampen ofzo. Buiten is het nu ook te koud, en ben bang dat het plantje de groei periode dan overslaat.

 

Ik weet ook niet welke soort het is, ik heb zaadje gevonden in een zakje wiet die ik ooit kocht, maar omdat ik geen zaadje verwachte, nooit op de soort gelet.

 

Dus: is er iets wat ik nu kan doen om mijn plantje nog wat te laten opbrengen, of is het verloren zaak?

Edited by Vodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voorstellen eerst is wel zo netjes. een foto plaatsen is ook handig, want er kunnen zoveel verschillende dingen aan de hand zijn, een plaatje zegt meer als duizend woorden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overpotten in een grote pot met gaten erin. Goeie aarde kopen. BioBizz allmix kost hooguit een tientje. Gewoon buiten in de tuin of balkon zetten. Als het regent gewoon binnen zetten.

 

Foto is wel handig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jou was zou ik eens een paar weken op het forum rondlezen, en als je dan toch aan het lezen bent, lees je welkomst bericht dan ook meteen even.

Suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...