Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
glenny50

1X1X1.80 Beste Resultaat

Recommended Posts

hallo kids heb wat vragen ga nu aan mijn 2de ronde beginne in mijn tentje en zou graag eens wat meningen van jullie horen welke producten en lampen enzovoort jullie aanraden ik ben mijn 1ste keer gestart rond maart en had 17 planten in deze tent gezet wat teveel was en heb een mixbox van plagron gekocht voor de voeding nu als 2de ronde heb ik 3 damnesia en 3 lemon haze maar ik vraag me af wat eingelijk zowat het beste resultaat geeft op een vierkante meter met 600w desnoods 2x400w omdat mijn 1ste ronde meer heeft gekost dan opgebracht kwa zaad enzovoort dus gelieve wat hinds en tips van jullkie op het forum dat ik eens een prachttent zou hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je planten laag houd zou een 600 watt denk k wel gaan op met 180 hoogte mischien zomers wat lastiger maar de rest van t jaar zal dat wel lukken mits je natuurlijk een goede afzuiger e.d hebt

 

maar een 400 watt zal een stuk makkelijker in de hand te houden zijn

 

Suc6

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dezelfde tent met een 400 watter. 600 kan in de winter ook wel (misschien zelfs wel meer), maar in de zomer wordt dat wel lastig. Dan moet je overigens niet al te hoge potten nemen, anders kom je in de problemen met hoogte.

 

Stuk of 10 planten (afhankelijk van de soort) lijkt me ongeveer de max.

 

Het uiteindelijke resultaat hangt uiteraard niet alleen af van de apparatuur, maar ook van de kwekert zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kids? :wacko:

 

9 x 18 liter

 

5 x 26 liter

 

het kan allemaal, er zijn zoveel mogelijkheden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 1e ronde al niet bracht wat je ervan gehoopt had alles opnieuw doen met wat je hebt en leren vd foute vd vorige keer.

 

400W in jouw tentje is meer dan zat, wat ze er niet bij vertellen is dat 600W de plant ook bijna een keer zo hard groeit, als je dat hele proces van plantje grootbrengen en goed afbloeien onder lager wattage nog niet goed kunt volbrengen gaat hoger wattage inzetten je alleen maar kopzorgen en ons bladprobleem topics brengen :innocent:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben begonnen met 9 in 10 liter potten in een tent van 1x1x2.00 met 400 wat hps, uiteindelijk zijn er 5 overgebleven en mijn tentje staat nog vol, had ze wel getopt.

als je er minder in wil zetten, gewoon wat langer laten voorgroeien denk ik, eind resultaat zal volgens mij niet zo veel schelen, maar minder is het, naar mijn mening, wel wat makkelijker onder controle te houden qua Lv en circulatie, je kan ook makkelijker bij je plantjes bij om ze te controleren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

srry als men zich aangevallen voeld door de kids maar zat naar weeds te kijken en ja dough wilson he lol wel ik en nu bezig met de 600 lamp en vindt wel dat ze een mooi resultaat geeft voorlopig maar ga wss een 2de tent bij een vriend plaatsen om wat meer te experimenteren kwa sgrog enzovoort ik gebruik 10l potten maar ga in het vervolg eens wat grotere nemen ben blij dat dit forum bestaat kwa info hoor

 

kan ik eventueel nu nog de lamp vervangen naar 400 in week 5 of beter nu ronde 2 aan 600 houden en de 3de keer 400 proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles kan

 

als de tempratuur er op vooruit gaat is een 400w lamp met bijbehorende 400w vsa aan te raden.

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar zijn de lumens die ze straalt ook goed in de platselijke schop maakten ze me wijs dat 400 w veel minder opbrengst geeft dan 600 w en ook dat ze minder lumens voor de groei verspreide van warmte enzo spraken die bijna niet ik heb wel 2 clipventilatoren en 1 grotere hangen voor een goede circulatie ik wil echt veel te weten komen van iedereen voor een zo goed mogelijke opbrengst high en smaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag reageren zonder de ANTWOORD-BUTTON te gebruiken als je reageert op een bovenstaande post.

Gewoon in het nieuwe veld typen.

 

Een goed begin is heel veel lezen en opzoeken op het forum hier, leer je al een hele hoop van

succes

Edited by djbroertje
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben daarnet langs geweest bij mijn meisjes ga het voor deze ronde laten gaan hoe het gaat kmoet zeggen dat ze zeer mooi staan i love my tent man echt mooiste hobby ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar zijn de lumens die ze straalt ook goed in de platselijke schop maakten ze me wijs dat 400 w veel minder opbrengst geeft dan 600 w en ook dat ze minder lumens voor de groei verspreide van warmte enzo

 

Natuurlijk haal je meer onder 600W vandaan als onder 400W, 600W schijnt een stuk dieper je gewas in en dara zit een groot deel vd winst.

 

Niet teveel afgaan op wat ze je in de GS allemaal op de mouw spelden.. jij 600W na 1st 400W gekocht te hebben == kassa want met 600W hebbie ook andere afzuigert etc nodig, ze staan er echt niet voor jouw lol.

 

Een 600W lamp heeft zelfde spectrum als een 400W, meer luemns maar dat is ook logisch.

Het aandeel blauw in spectrum van de lamp zegt veel meer over groeipotentie dan wattage doet.

 

Succes met je nieuw opgestarte rondes en leer van je vorige rondes, pas als je het doorhebt kun je pas echt gaan rekenen en ohja:

beste high en smaak zit in de genetica, kan je zelf niet zo heel veel aan doen behalve dan goed afbloeien.

Edited by lostchild
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

jazeker zeer tevreden voorlopig en kwa voeding ikzelf heb een box van plagron en naar het schijnt zijn de green sensations wel het best

voor de eindfase in de bloei of zijn er producten die iemand hier aan te raden heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punt en komma stuk ?

 

Is zo toch niet te lezen ...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een 600 watt is mogelijk, maar dan moet je wel ergens koelere lucht via een LVS in je tent zien te krijgen.

 

Nu lijkt het wel herfst, en zullen de temperaturen geen probleem zijn, maar als het straks opeens 25 a 30 graden is, krijg je de temperatuur in je tent nooit onder controle, met alle problemen die daar dan bij komen, en een mindere opbrengst bovendien.

 

En wat hierboven al gezegd wordt, een zwaardere afzuiging en andere VSA voor 600 watt is dan een must, dus ga je weer meer kosten maken.

 

Verder is het lezen, lezen, dingen uitprinten of opschrijven die belangrijk zijn, ook alles bijhouden wat je doet, geeft, verandert, kan je later altijd terugzien waar het fout/goed gegaan is.

 

En wat voor de meeste mensen hier normaal is, maar ook heel veel nog steeds niet doen, draai lekker in de nachturen, klok op 19.00-7.00 uur zetten.

 

 

succes.

 

 

Grtz,

El oro verde

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...