Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Michael1986

Hallucinerende Kikker Pad

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ga binnenkort op vakantie naar Manaus, Brazilie midden in de Amazone...

 

Nou heb ik wel vaker gehoord van kikkers of padden die je kan likken en dat zou dan een trippend effect moeten hebben...

 

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

 

Of weet iemand welke kikker / pad dit is? Want ik geloof dat er verschijdene soorten zijn....

 

En hoe kan ik deze gaan vinden? Ik ben echt van plan opzoek te gaan naar deze kikker / pad....

 

Lijkt me wel een leuke topic dit, als ik hem vindt volgen er foto's en een trip report hahaha...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens bovenstaande Wikipedia pagina:

 

Deze soort is de belangrijkste 'drug-pad' die wel eens wordt ingevoerd om een psychoactieve ervaring te krijgen. Veel mensen denken echter dat hiervoor de gifklieren gelikt worden, echter is dit gevaarlijk. Het gif moet eerst ontdaan worden van de giftige stof bufotenine. De ervaring ontstaat omdat de giftige afscheiding de psychoactieve stof 5-MeO-DMT bevat. Het gif van de kikker is echter op zichzelf giftig, en kan resulteren in hevige misselijkheid, duizeligheid en bij een overdosis tot coma of sterfgevallen. Sommige Amerikaanse staten hebben zelfs speciale 'anti-paddenlik'-wetten ingevoerd om de jeugd te behoeden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou hetzelfde als Aquar posten, niet zomaar aan padden gaan likken.

 

Een vriend van me heeft jaren een koppel van deze padden gehad. Hij heeft ze slechts 1 keer gemelkt in al die tijd. Veel te veel misselijkheid was zijn oordeel. Afwegen moest trouwens met een apothekerschaal waar de gewone sterveling geen toegang tot heeft. Pas goed op hiermee, zorg voor een sitter ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk initiatief ! Schrijf ons een tripverslagje als je het effectief gaat doen. Ben benieuwd!

 

En voorzichtig hè

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij persoonlijk erg dom om in brazilie aan rare padden e.d te gaan likken sterker nog ... zou daar geeneens zomaar aan een poes likken al dan niet een braziliaanse naakt poes

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan zo`n braziliaanse poes likken :icecream: daar heb ik niet zo`n problemen mee hoor....

Edited by Nismo84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stukken beter. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even wat meer research gedaan en het volgende ben ik dus achter gekomen...

 

Meestal als er over een hallucinerende kikker hebben bedoelen ze de Colorado Toad welke voorkomt in Midden en Noord Amerika en West Australie... Deze pad schijnt ook niet echt een fijn effect te geven en kan dodelijk zijn als je hem verkeerd gebruikt en je gaat eerst kotsen en aan diaree... Hmmm, lijkt me niet echt een fijne drug ofzo...

 

Maar waar ik naartoe ga de Amazone, Manaus regio komt de Phyllomedusa Bicolor voor...

Ook wel onder de volgende namen bekend:

 

Sapo Verde

Giant Monkey Frog

Sapo Mono

Kambo

 

Ze werden vroeger gebruikt door Amazone Indianen als drug voordat ze gingen jagen.. Zijn vast wel stammen die dat nog steeds doen..

Het is niet echt een hallucinerende drug maar geeft energy en stilt de honger en dorst...

 

Ik moet opzoek naar een Indiase Shamaan in Manaus denk ik hahaha...

Zag trouwens dat ze op internet ook voor 95 euro te koop waren als huisdier...

 

Ze zien er als volgt uit:

 

gallery_41229_17383_139580.png

 

gallery_41229_17383_89263.jpg

 

gallery_41229_17383_82941.jpg

 

Dus mensen "wish me luck" ik ga me best doen... Ik moet alleen wel een ervaren Indiaan zien te vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik raad zo'n dingen volledig af!

 

maar ik heb ooit een boekje gelezen:

gallery_16219_14788_30029.jpg

 

waar alle psyoactieve planten, paddestoelen en dieren instaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets voor mij, ja een reisje naar Zuid-Amerika wel natuurlijk, maar dan zoek ik liever wat fijne coke en een paar mooie vrouwen dan een gore pad in de jungle. :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op youtube een filmpje gevonden van een kerel die de wereld rond reist om alle soorten drugs te testen...

 

Hij heeft deze kikker ook geprobeert, skip part 1 van de filmpjes en begin bij + - 25 min van part 2...

 

 

gallery_41229_17383_76724.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het viel nog tegen ook, lol

 

lijkt er niet op dat je die zomaar gaat vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martelen? alleen wat kriebelen... Ik vind dat ze hem heel netjes behandelt hebben....

 

Nee, als ik in de Amazone bij een inheemse indianen stam kom zal ik er eens naar vragen en wat foto's laten zien...

Zo en zo een beetje rond vragen, maar ik verwacht er niet te veel van...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ga je dat aan de indianen vragen dan , heb je een LOI cursus indiaanse taal gevolgd ofwat? :innocent:

Hoeveel ervaring heb je eigenlijk met andere psychedelica?

Het klinkt allemaal een beetje onbezonnen maar misschien heb ik het mis en weet je er een hoop van en duik je niet al te onvoorbereid je avontuur in.

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga binnenkort op vakantie naar Manaus, Brazilie midden in de Amazone...

 

En daar ga je dan op 'eigen houtje' verder het regenwoud in om in contact te treden met 'echte local natives' waarmee je dan gezelli een kikker gif gaat consumeren en je doet je dingetje onder invloed van daar zo in het regenwoud en gaat daarna 'gewoon' terug naar de bewoonde wereld?

 

Blijf in toeristischer gebied, let op de insecten (leuke vlieg hebben ze daar) en geniet van de tijd die je hebt zonder deze vage plannen, drugs scoren heb je helemaal geen tijd voor/ zin in als je het goed doet, helemaal niet in Brazil waar het ff allemaal net ff anders gaat.

Edited by lostchild
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martelen? alleen wat kriebelen... Ik vind dat ze hem heel netjes behandelt hebben....

 

Dus als ik jou aan allebij je armen en allebij je benen ophang,dan vind jij dat ik je netjes behandel ???

Goed om te weten.

 

Mafkaan.

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brazilliaans waxen zonder waxeer en je hebt brombeer vachtje als onwillende, zo voelt het voor die kikker denk ik :innocent:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je die kikker/pad niet doodt door 'm op die manier op te hangen, uit te spreiden, af te krabben en weet-ik-wat-nog-meer ik voor WALGELIJKS op die foto's zie, wel dan zul je met zo'n aktie het leven van het diertje toch op z'n minst aanzienlijk verkorten. Want dit levert een stress op die zo niet acuut, dan toch met terugwerkende kracht dodelijk zal zijn.

 

Maar hé, als jij je trippie maar hebt -

 

V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is maar een kikker mensen, je kan ook overdrijven. Of eten jullie ook allemaal geen vlees?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...