Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Abruzzi

Vraag Mbt Warmteprobleem

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

Gisteravond ging ik test draaien na het vergroten van mijn kweekruimte,

de ruimte was: 1m x 4m met 4x 600 watt, een 1000 inblaas en een 2000 afzuiging.

 

Nu is de ruimte 2m x 3m met 6 x 600 watt maar me inblaas en afzuiging zijn hetzelfde.

nou was het gister 35 graden in het hok.

 

ik heb nog een nieuwe 2500m3 kub can light filter liggen.

Zou het voldoende zijn om die 2000 kub afzuiging nu als inblaas te gebruiken en een nieuwe 3250 kub afzuiging kopen. dan sluit ik daar me 2500 kub can light op aan.

 

Hoe denken jullie hierover?? Ik zit al de hele dag te brainstormen

Ik kweek trouwens amnees :wOOt

 

Greetz

abruzzi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

3600 watt met 2000m3 afzuiging zal m idd niet worden met deze temperaturen....vind 3250m3 ook nog weinig en 2500 m3 filter aansluiten op 3250 m3 filter lijkt me ook geen goed plan

Share this post


Link to post
Share on other sites

is nu nog iets te warm buiten maar vanaf de draai hierna red je het makkelijk met 2500m3 afzuig. draai zelf dan ook met 6 lampen in een tent die kwa oppervlakte nog iets kleiner is en maar 2 meter hoog. met 2500m3 en redelijk wat bochten in de slangen.

 

meet je met of zonder planten in je hok en hangt je temp sensor onder een afdakje?

 

lampje uit doen voor zomderdraai kan natuurlijk ook, heb er nu 5 aan, 28 graden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties!

 

Ik heb een 3250 box gekocht die nu als afzuiging dient en die 2000 kub dient als inblaas.

ik kan heel makkelijk bij me filter dus als ik me temperatuur niet onder controle krijg omdat me filter maar 2500 is koop ik een 3500.

 

Toch apart, veel mensen zeggen wat anders. De man van de growshop zei dat ik met een 3250 zelfs nog overcappacitijd heb.

maargoed ik merk nu al heel erg veel verschil.

 

62 amnesia stekken staan in proppegators, binnenkort komt er een verslag!

 

@ supernoob: ik heb op meerdere plekken gemeten, en de lampen gaan niet uit he, die moeten blijven branden! :whistle:

 

greetz abruzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...