Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
NOA

Beesten In Mn Vat!

Recommended Posts

Ik heb muggen eitjes in mn wat en dat al na 4 dagen, niet een paar maar een kleine honderd!! Zag het gisteren nadat ik net gevoed heb.

Kan het kwaad? Neem aan dat de water gewoon te oud is en een broeiplek geworden is voor beesten... Ik vroeg me al af waarom ik opeens zoveel muggen in huis heb....

muggen

 

 

En nog een ander vraagje... Heeft het nut op in week 4 lampen nog lampen bij te doen of is het meeste werk al gedaan??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bak beter afdekken en zorgen dat hij 'vol' is ipv laagje water zodat minder kans op muggen larven?

 

Lamp bij hangen in week 4 is ok, ze gaan dan net naar de echte bloeifase en extra licht=gewicht al had wat eerder voor meer opslag energie gezorgd, vraag was ook maar of dat kan, zie heironder.

 

Alleen doen als je temp kan controleren, koeler nu buiten maar kan zomaar eind augustus nog 25+ worden, weet nog in september paar jaar terug dat ik toen net weer gestart was en dikke pech had met 240W, 1200W vol met s5, ben ook net weer gestart maar wel op zo'n schaal dat ik niet meer verrast kan worden door zo'n geintje van moeder natuur :|

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...