Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Michael1986

16X Haze (Amnees) 600 W 120X120X220

Recommended Posts

Zo ik ben klaar voor me tweede kweek... Hoop dat deze uiteindelijk beter wordt natuurlijk...

 

Enige veranderingen is dat ik nu 18Liter potten gebruik en zelf me stekken heb gesneden, omdat ik er klaar mee ben om afhankelijk te zijn van iemand die stekken levert die zo onbetrouwbaar als de pest zijn...

Stekken zijn wel gesneden van een stek dus ik ben benieuwd of de kwaliteit een beetje hetzelfde blijft.

 

Ik denk ze 1 weekje te laten groeien en wortelen en dan over op 12/12...

Misschien dat ik ze zal moeten toppen als het te gek wordt.... Had afgelopen kweek nog wel aardig wat ruimte over, ze zijn niet zo dicht bedekt met bladeren die Amnezen, maar wel wat hoog...

 

Hier zijn de eerste foto's:

 

Gesneden stekken (heb ik toch wel een maand voor nodig gehad):

 

gallery_41229_17335_156430.jpg

 

Gewoon een goedkoope plastic bak van 3€ van de action werkte goed...

 

gallery_41229_17335_110348.jpg

 

 

 

gallery_41229_17335_138710.jpg

 

gallery_41229_17335_19928.jpg

 

gallery_41229_17335_15322.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bewater de potten ook ff goed, dikke rand tussen medium en pot.

Vd rest veel succes met deze ronde, volgende keer je stekken niet met water besproeien in de propagator, krijg je lichter blad van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx lostchild, daarom zijn ze dus zo licht... Ik zal ze nog ff een keer flink wateren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig, die 18 literpotten heb ik ook en bevallen wel goed. Veel beter om zelfvoorzienend te zijn, dat scheelt gedoe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik volgende keer ook eens OG kush ga proberen.... Op aanvraag van iemand...

 

Waarom ga je voor die OG kush, Dilago?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er per toeval mee begonnen, maar nu ik er mee doende ben ben ik blij dat het zo gelopen is. Waarom je een OG Kush kweekt? Omdat het een lekkere soort is en een uitdagende plant om te kweken. De OG Kush kweek je als je zelf wat lekkers te roken wilt hebben, want de planten blijven klein en de opbrengst matig tot gemiddeld, zeker onder slechts één lamp. Een knappe jongen die 1 op 1 draait met deze soort. Ja, als er zo iemand is zal ik maar al te gaarne naar alles luisteren wat hij adviseert. ;)

 

Aangezien er zoveel vraag naar is overweeg ik om een paar meer te zetten, want het is een erg geliefde strain hier in mijn omgeving althans, die men liever heeft dan Amnees.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilago: Ja oke, nou ik zal er eens over nadenken... Lijkt mij ook wel een interessante soort...

 

Hier is dan weer een update...

 

7 dagen 18/6 start 12/12

 

Ze hebben 7 dagen in de groei gestaan en wat zijn ze gegroeid damn... Het zijn hoogst waarschijnlijk amnezen en ze worden zeker nog zo'n 40 cm groter....

 

Moet ik ze zeker weten toppen of kan ik het erop wagen?

 

Kwa hoogte kan ik het wel halen als ik ze vergelijk met me vorige ronde en ze waren ook niet zo dicht gebladert, dus ik denk dat ik het er op waag... Vorige ronde had ik trouwens 375 gr van 8 stekken, is zeker niet slecht voor de eerste keer... Ik had alleen nog een andere soort wat maar 200 gr van de acht opleverde...

 

gallery_41229_17335_4908.jpg

 

gallery_41229_17335_1473722.jpg

 

gallery_41229_17335_1353468.jpg

 

gallery_41229_17335_12596.jpg

 

gallery_41229_17335_93488.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat je te laat bent met schakelen, dit wordt overkill

 

40 cm.. eerder het dubbele

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat je te laat bent met schakelen, dit wordt overkill

 

40 cm.. eerder het dubbele

 

Moet ik dan maar de bovenste top er nu uitknippen?

 

Hoe kan ik dat het beste doen?

 

Die tent is 220cm hoog, dus ik denk dat ik de lamp op het laatst wel 50 cm boven kan blijven houden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze net opgemeten, ze zijn 40/45 cm vanaf de pot... Ik heb geen celremmer en ik ga morgen naar Brazilie...

 

Dus vanavond toppen eruit knippen?

 

En dan alleen de bovenste kruin?

 

Het is de eerste keer dat ik dat doe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zoveel mogelijk knakken en buigen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ok... Ik denk dat ik ze tussen de 5de en 6de anode ga toppen...

 

Ik ga ff kijken of de growshop open is (die gasten doen altijd maar wat, je moet geluk hebben)...

 

Een net halen en groeiremmer, en ff kijken wat hun ervan zeggen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een net hebt, kun je de planten kris kras door het net laten gaan, op een manier dat de planten zeg maar niet recht naar boven groeien, maar meer de schuine kant op (komt op hetzelfde neer als buigen).

 

Zoals Appel zegt, ik zou ze buigen en knakken, weet niet of je 16 getopte amnezen in een 120x120 wilt hebben. (kan daar niet over meepraten, ik top amnezen, maar heb er 9 staan in een 120x120 en dan wordt het al propvol, en ik groei slechts een weekje voor onder Tneon)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben even langs de growshop geweest...

 

Ze zeiden tegen mij: Als ze 60/70 cm hoog zijn met Clomeq Bioquant Celstrek remmer inspuiten...

Net na dat het licht uit gaat... Hij zei dat het wonderspul is voor haze....

 

Iemand ervaring hiermee?

 

En ze staan op lightmix, daar is de voeding nu wel uit, nu dan alleen water geven tot de eerste bloeivorming?

 

Ze staan nu wel op 12/12 beinvloedt dit niet de bloei? (ben ik vergeten te vragen aan hun)

 

gallery_41229_17335_124970.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra ik omschakel naar 12/12 beschouw ik dit als dag 1 van week 1 bloei en hou ik qua voeding gewoon het schema aan. Voordeel bij amnees is dat een wat hogere ec er voor zorgt dat je minder strek in je planten krijgt en hierdoor weer wat groei wegneemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zei ik nou ook alweer een paar Posts hierboven? Celremmer gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zei ik nou ook alweer een paar Posts hierboven? Celremmer gebruiken.

 

Ja dat heb ik gehaald... In de growshop zeiden ze dat het super spul is voor haze...

 

Maar dit kan ik ook gewoon gebruiken als ik bijvoorbeeld al 1 of 2 weken op 12/12 sta?

Het remt niet de bloeivorming af?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een keer spuit komt er nog zo'n 25-30cm bij.

 

Dus je kan voor jezelf beslissen wanneer.

 

Na dag 14-15 hoef je het iig niet Meer te doen.....

Edited by Murdoch
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een keer spuit komt er nog zo'n 25-30cm bij.

 

Dus je kan voor jezelf beslissen wanneer.

 

Na dag 14-15 hoef je het iig niet Meer te doen.....

 

Oke, bedankt man... ze zijn nu zo'n 40/45 cm hoog...

Dus dan ga ik bij 50 cm spuiten.... Thx man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel ruimte heb je nog tot de lamp?

 

Ammies mogen best 1.20 worden. Diepte in het gewas, levert een hoop op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er mooi uit Michael ik hoop voor je dat je ze een beetje in toom kan houde dat ze niet te hoog gaan worden voor je mooi soortje ook trouwns ben wel benieuwd of dat spul echt werk

suc6 verder ik koekeloer aftoe iSss mee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...