Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
icescuff

Douane Sticker

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb van Fem-seeds zaadjes besteld, en die zijn toegekomen met tape van douane controle erop...

Nu denk ik dat het pakketje niet open geweest is, want sticker van Fem-seeds hangde in het midden van de flap om te openen ,en die was niet stuk...

Maar waarom die tape dan??

Mag ik me aan iets verwachten nu ??

 

grts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

Ik heb van Fem-seeds zaadjes besteld, en die zijn toegekomen met tape van douane controle erop...

Nu denk ik dat het pakketje niet open geweest is, want sticker van Fem-seeds hangde in het midden van de flap om te openen ,en die was niet stuk...

Maar waarom die tape dan??

Mag ik me aan iets verwachten nu ??

 

grts.

 

hoi toch een teken dat ze het gecontroleerd hebben en wss wel opengemaakt,

persoonlijk denk ik niet dat je daar nog wat van hoord, als het geen 'hele grote' zak met zaadjes was tenminste.

ik hoop dat het niet de white widdow-big but is die je gekocht hebt?

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi acoustic,

 

Neen, het waren er een stuk of 10 voor de verzameling...

Misschien dat er hier nog mensen dit meegemaakt hebben ?

 

grts..

Share this post


Link to post
Share on other sites

de douane heeft gescand denk ik meer niet niks belangrijk

Hoe bedoel je dan Haagse hans...

gewoon gescand en sticker erop dan?doen ze dit met meerdere pakketjes dan?

Ik zeg nogmaals ,denk echt niet dat het open geweest is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de douane heeft gescand denk ik meer niet niks belangrijk

Hoe bedoel je dan Haagse hans...

gewoon gescand en sticker erop dan?doen ze dit met meerdere pakketjes dan?

Ik zeg nogmaals ,denk echt niet dat het open geweest is...

doen ze soms om te laten zien dat het gecontroleerd is. ik zou er verder ook niet echt van wakker liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben gekeken naar pakketje of hetgeen als waarde is opgegeven ook te herleiden is naar de inhoud.

Er wordt nog wel eens .. op pakbon gezet en er dan voor .. in gedaan om douane rechten te omzeilen oid en dat controleren ze steekproefgewijs, jij was aan de beurt.

 

Mogen zaadjes in jouw land dan niks aan de hand, mag het niet dan eens aan Fem Seeds vragen waarom ze ze zo met die reclame erop naar je verstuurd hebben..

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben gekeken naar pakketje of hetgeen als waarde is opgegeven ook te herleiden is naar de inhoud.

Er wordt nog wel eens .. op pakbon gezet en er dan voor .. in gedaan om douane rechten te omzeilen oid en dat controleren ze steekproefgewijs, jij was aan de beurt.

 

Mogen zaadjes in jouw land dan niks aan de hand, mag het niet dan eens aan Fem Seeds vragen waarom ze ze zo met die reclame erop naar je verstuurd hebben..

Er stond geen Fem-seeds op, maar Fem-Tech met reouradres...

hebben ze dan de inhoud bekeken denk je ? nogmaals..denk niet dat het open geweest is...ben van Belgie trouwens.

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik krijg meestal dozen van of failliete bedrijven, of van grote bedrijven die gewoon nog bestaan als nutricia , dit heb ik opgezocht bleek een bedrijf te zijn wat babypoeder en chocolademelk enzo maakt, zou wel slecht zijn als ze er iets van seeds of canna opzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja

klik

 

maar.. verder niks aan de hand anders had je die envelop niet eens ontvangen, ze weten niet wat voor zaden het nu zijn

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja

klik

 

maar.. verder niks aan de hand anders had je die envelop niet eens ontvangen, ze weten niet wat voor zaden het nu zijn

Okay ...ben al meer gerust nu....zat er echt mee in !!

Toch wel een risico hé , zo langs 't net bestellen dan...nu was 't gewoon zaad, maar ik bestel

nog al iets soms.....dus altijd risico dan ??!!

grts..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er maar net aan wat je besteld, via luchtpost is er altijd kans dat ze je pakje er uit pikken.

 

Hoevaak ik wel niet via ebay spullen kocht en het bericht kwam dat ik zoveel tax moest betalen voor ik het pakje kreeg....

Was wel niet wiet gerelateerd maar tich, ze checken soms wel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er maar net aan wat je besteld, via luchtpost is er altijd kans dat ze je pakje er uit pikken.

 

Hoevaak ik wel niet via ebay spullen kocht en het bericht kwam dat ik zoveel tax moest betalen voor ik het pakje kreeg....

Was wel niet wiet gerelateerd maar tich, ze checken soms wel..

Hey Casto, was inderdaad via luchtpost besteld...koste me maar 2.10 euro...(daarmee)..

Laatste keer geweest zo..

Thanks, grtz....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...