Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Crazylegs

Testje 300Watt Led Groei Paneel. 4 Straintjes Budbox 75X75X200

Recommended Posts

Hey,

 

Ben al een weekje aan de slag met een 300watt Led paneel.

 

Heb in China een LED paneel laten maken met de bedoeling van iets goedkoper 18/6 te kunnen draaien omdat ik anders in mijn dr120 met een 600w hps soms wel 8 weken 18/6 doe.

 

De samenstelling van leds

  • Infrarood 730nm 4stuks
  • Rood 660nm 8stuks
  • Rood 630nm 12stuks
  • Blauw 460nm 14stuks
  • Blauw 440nm 26stuks
  • Wit 6500K, 36stuk

 

Even zien in de kleine tent met een stekje Silver Kush die ik van aarde naar dwc overgepot heb. Een stekje Sage n Sour in aarde en 2 nieuwe zaadjes OG Kush en Amnesia Gold.momenteel net gekiemd in de grodan startblokken.

 

Enkele fotos.

 

gallery_21975_17364_22102.jpg

 

gallery_21975_17364_2428683.jpg

 

gallery_21975_17364_792413.jpg

 

Sage n Sour en Silver Kush op de achtergrond. Linksonder 2 zaailingen 1 Amnesia Gold 1 OG Kush

 

gallery_21975_17364_498911.jpg

 

Dan de wortels van de Silver Kush na het uitwassen van de aarde.

 

gallery_21975_17364_357108.jpg

 

 

Tot laters iedereen die meevolgt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk ik kweek ook met led 300 watt uit china alleen heb ik veel meer rode lampjes erin ik zal je volgen mvg smokesallday

 

wat is er met al die blaadjes aan de hand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga je een tip geven vanaf de stam naar boven mag je minimaal 15 centimeter alles eraf knippen ook de takjes waar evt topje aan kan komen die worden toch prut zo zorg je dat alle energie naar je bovenste toppen gaat waardoor je uiteindelijk meer oogst

 

en elke blaadje die je dood ziet gaan komt door licht tekort en daarom ook verwijderen ik heb nu ruim 25 cm van me onderkant alles eraf gehaald

zodat alle energie naar bovenste toppen gaan die lekker dicht tegen het licht aanzitten zal vandaag wel even foto uploaden op me pagina kan je het even zien

 

groetjes en s6

 

en zie ook een die heel erg de breedte in gaat ofzo hoe kan dat getopt? of groeit ie gewoon zomaar zo nooit eerder gezien daar kan wel wat leuks vanaf komen denk ik zo misschien dat je hem nog even zou kunnen ondersteunen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

smokes,

 

Hier geen probleem met dode blaadjes door licht tekort. ze zijn allemaal in volle glorie aan het groeien xD

De reden dat ze heel in de breedte gaat is dat ik ze buig met wat draad.

 

Wat fotos van vandaag. 9 dagen na vorige update.

Heb de sagensour verpot naar een 20liter pot met verse aarde en wat kleikorrels.

Een Og Kush gekiemd in rockwool om later in dwc te plaatsen.

De Silver Kush is aangeslaan in dwc na het verpotten van aarde. Ben daar ook aan de slag gegaan met buigen.

 

Sage n Sour clone

 

 

 

gallery_32382_1476_294631.jpg

 

 

Silver Kush in Dwc

 

 

gallery_32382_1476_767240.jpg

 

 

Og Kush van Hy seeds in rockwool.

 

 

gallery_32382_1476_571450.jpg

 

Tot volgende update!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat ga je nu testen dan?

Je substraten of je superdeluxe led paneel ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De samenstelling van leds

 

Infrarood 730nm 4stuks

Rood 660nm 8stuks

Rood 630nm 12stuks

Blauw 460nm 14stuks

Blauw 440nm 26stuks

Wit 6500K, 36stuk

]

 

Hoe zit het met de lichtverdeling? Ledjes hebben meestal een smalle lichtbundel. Het lijkt me dat vier infrarood led's niet het hele oppervlak kunnen beschijnen?

 

Verder succes met je kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de "kleine lichtbundel" bedoelt maar dat je geen klassieke reflector nodig hebt omdat het meeste licht naar de verkeerde kant gaat... Maar de lichtbundel is nog steeds zo groot, dat de betere producten lens of reflector hebben (omdat de kleinste beschikbare lichtbundel nog altijd te groot is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...