Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
daisy-joey

Plant Nu 16 Weken Wanneer Begint Bloei ?

Recommended Posts

ik heb een plant van 16 weken, begin heeft ie het slecht gehad want was meer dood dan levend en ik gaf t niet op en uiteindelyk is het resultaat 16 weken verder dat ie toch wel goed gegroeit is maar hy had volgens my al groter en voller moeten zyn, helaas weet ik nog niet hoe ik foto's toe moet voegen. maar wanneer begint de bloei nu eigelyk heb al via search gezocht maar kan het niet echt vinden. het is voor elke plant anders ? ik heb een zaadje geplant vd northern light...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het een autoflower of niet ? Staat ze binnen of buiten ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het een autoflower of niet ? Staat ze binnen of buiten ?

 

zy staat buiten binnen heb ik er geen plek voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto plaatsen.

http://www.youtube.com/watch?v=qButOWBDWnM

 

Northernlight duurt nog wel 1 a 2 weken voor die in bloei schieten.

 

bedankt voor het antwoord en filmpje alleen heb ik geen album nog dus moet dat nog allemaal even uitpluizen...nou momenteel nog geen bloei maar hoop 1 dezer dagen want er is renovatie op komst eind september hier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ingelogd ben,staat rechts helemaal boven aan de pagina je naam klik daarop en je krijgt 2 rijtjes opties,in het rechtse rijtje opties onderaan staat 'mijn album' daar kan je een album aanmaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten... hoop voor je dat we nog een paar weken goed weer krijgen. Anders heb je grote kans met dit klimaat dat je rot aan t kweken bent. Iig zorgen dat het allemaal niet t nat blijft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ingelogd ben,staat rechts helemaal boven aan de pagina je naam klik daarop en je krijgt 2 rijtjes opties,in het rechtse rijtje opties onderaan staat 'mijn album' daar kan je een album aanmaken.

 

het probleem is dat er nergens by my album staat ik zie alleen dit;

 

 

Buiten... hoop voor je dat we nog een paar weken goed weer krijgen. Anders heb je grote kans met dit klimaat dat je rot aan t kweken bent. Iig zorgen dat het allemaal niet t nat blijft

 

ik hoop ook op beter weer....echt nat worden kan die gelukkig niet want er zit zeil voor myn balkon en ik heb een verbreede boven en onderkant van balkon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff nar je profiel pagina en dan via menu links onderin een nieuw album aanmaken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het een autoflower of niet ?

 

:lol:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice ,

dat ze vrolijk moge verder bloeien

met nog vele zonuren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...