Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dsmennel

Autoflower Hulp

Recommended Posts

Hallo!,

 

Ik heb veel proberen op te zoeken over autoflowers hier op de forums. Ik kon niet vinden waar ik naar zocht.

Ik ben nu bezig met 2 Lowryders #2 . Ik heb ze op dit moment voor het raam staan, maar ik heb het gevoel dat het veel te sloom gaat. Nu probeer ik een beetje te kijken naar andere raam autoflowers hoelang zij er over doen om op de zelfde grote te komen.

 

Nu heb ik dus een paar vragen.

1# Ik heb de lowryder 25 juli geplant het is nu 5 aug hij ziet er nu zo uit. Ik denk dat hij groter had moeten zijn. 28tgmeb.jpg

 

6z54t1.jpg

Vraag #2 bij mijn andere Lowryder, zie ik hele kleine witte wormpjes uit het niets. zijn die schadelijk en hoe komen die daar?

xnhf7k.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej DS,

 

Dit is meer als normaal dat dit niet zo snel gaat, de plant begint zijn groeispurt te krijgen in de loop van de komende week, maar zou hem zeker en vast goed in de zon zetten.

 

Hou er rekening mee dat als de AF voor een raam staat met dubbele beglazing dit heel veel zon tegehoudt wat je plantje momenteel toch zeker nodig heeft !!

 

Ik raad je aan net zoals Pothead5x zegt om de komende 3-4 dagen toch te minderen met water ( tot de grond zo goed als droog is ).

 

Probeer wat gecontroleerd water te geven, deze plantjes hebben in het begin niet zo heel veel nodig, als de grond licht vochtig is zou dit in principe genoeg moeten zijn.

 

Succes ermee!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties! Jullie hebben gelijk dat ik haar te veel water heb gegeven.

 

Alleen nu ben ik een dag niet thuis geweest en hangen de blaadjes slap. Dat is allemaal gebeurd in 1 dag. Licht dat ook aan het zon tekort?

 

24wfq6e.jpg

Edited by dsmennel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemd. Zou ook kunnen dat je worteltjes stuk aan het gaan zijn. Afwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op dit moment zijn ze niet verder gegroeid. 1 is er dood gegaan. De andere groeit alleen in de bladeren. maar in de lengte blijft hij maar 2 centimeter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je toevallig een foto?

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog een paar foto's van hoe die geworden is.

 

Zo ziet het er uit als je teveel voeding/teveel water geeft.

 

2z8x740.jpg

2m5yz5w.jpg

2iqmxbm.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supertramp deze foto's zijn al een tijdje geleden genomen. zo zag hij er wel uit ja en daarna is hij alleen maar achteruit gegaan en heeft het begeven haha. En ja 6 weken geleden zag hij er nog zo uit!. Hij heeft het lang overleefd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...