Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GreenHulk

Limburg Wil Satelliet Tegen Wietteelt

Recommended Posts

Politie en gemeenten in Limburg gaan waarschijnlijk binnen enkele jaren satellietbeelden inzetten in de strijd tegen wietplantages in maisvelden en natuurgebieden. Momenteel wordt al met satellietbeelden geëxperimenteerd, maakte burgemeester Antoin Scholten van Venlo donderdag bekend.

 

Verder wil Limburg drones gaan inzetten in de strijd tegen de wietplantages in de open lucht, maar daartoe is nog medewerking van Defensie nodig, aldus Scholten. Ook deze zomer worden akkers in Limburg weer bekeken vanuit een vliegtuig. Aan de actie „het Groene Goud” tegen wietplanten in maisvelden doen 250 boeren met 1100 percelen land mee. Hun akkers worden extra gecontroleerd op wiet.

 

Vanwege de lage kosten is het buiten telen van wiet aantrekkelijk. Een plant levert 400 gram wiet op, goed voor zo'n 800 euro, aldus de gemeente Venlo.

 

 

Big brother praktijken versie 8.0??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja toch, eerst iedereen gek maken door voor te rekenen wat het zetten van 100 planten kan opleveren en dan met je sateliet erachter aan om te kijken of er wat voor jouw organisatie wat te verdienen valt.

 

Drones lijkt me ook een strak plan Limburg. Die buitenwiet met die lage THC is toch helemaal niks om te roken en het levert veels te weinig brandgevaar op en dan hebben de regenten in Limburg niks meer om over te praten en moeten ze nog een echte poging gaan wagen om zaken als 'werkgelegenheid' aan te pakken en dat is direct meetbaar.

 

Mais tussen je wietveld, bahbah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol wat een propaganda, in een maisveld zullen ze misschien wat zien maar op guerrilla spots is dat echt moeilijk te zien. Zelfde verhaal vanuit een vliegtuig.

 

En dan nog moeten ze er personeel voor vrij maken terwijl ze nu de meldingen al niet aan kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luchtkastelen

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de actie „het Groene Goud" tegen wietplanten in maisvelden doen 250 boeren met 1100 percelen land mee. Hun akkers worden extra gecontroleerd op wiet.

In de strijd tegen winkeldiefstal heeft Albert Heijn extra tassencontroles aangekondigd. Er hebben zich zo'n 250 klanten aangemeld met 1100 boodschappentassen. Hun tassen worden extra gecontroleerd op gestolen goederen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me toch af waarom ze zo ontzettend veel belastinggeld verspillen aan dit soort actie's ?

En het kloontjes volk slikt het ook nog als zoete koek,dat de jacht op de wiettelers echt noodzakelijk is.

Nederland is echt een fucked up land geworden als het gaat over politie en justitie.

Deze mensen doen er echt ALLES aan(ook leugens vertellen)om hun doel te bereiken en dan krijgen ze ook nog eens dezelfde mogelijkheden als in de USA.

Ach weet je wat ik doe :vape: ,peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

fatsoensrakkers verdienen graag aan de door hen gecreeerde illegaliteit , maar dan wel aan opsporingsmethoden.

 

als dan wiet schaarser wordt , en er meer vraag is zeggen ze : zie je wel : er gaat veel geld in om

 

en iedereen weet het

 

en iedereen behoudt zich het recht voor een vrije mening te hebben , niet geremd door een weigerachtige houding wetenschappelijke feiten aan te nemen.( zoals dat de war on drugs meer slachtoffers eist dan drugs)

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

K voel ineens een Limburg vol vezelhennep/duivenzaad :P en een boel nutteloze uitrukkingen/kostenposten.

Nee, het gaat echt lekker hier. (zullen ze vast van je pa&ma's pensioen/spaarrekening stelen)

Ditzelfde bericht had ik vorig jaar al gepost, (search)

 

BlessUp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hebben ze geld dan voor een satelliet????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze mogen blij zijn dat die Limbabwanen wiet verbouwen , en geen automatische wapens namaken zoals in Pakistan.

Het is voor die gristelijke Jezusleer verkrachters een geruststellender gedachte als heilzame entheogene planten verboden worden.

 

CDA: de partij die liever hun zieke geloof in sprookjes opdringt aan anderen , dan een ander in waarde te laten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben ze geld dan voor een satelliet????

 

Heeft Teeven binnengeharkt, en Opastelten heeft ook een quotum gesteld, hoe ie eraan gekomen is weten we niet want dan ontbreekt er een document.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoho, neenee,

Het document IS er wel , Ivo is het alleen even kwijt. Ligt bij de bonnetjes.

 

Ivo , jij smarrige hoer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zet je ze toch tussen de asperges

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het idee om met behulp van sattelietfoto's wietplanten op te sporen is voortgekomen/gejat uit dit project. In dit project wordt een niet oorspronkelijke plant gezocht die de natuur en verstoord (tamarisk?). Door de lange voorbereidingstijd van dit project is echter de royal canadian mounted police er al mee aan de haal gegaan voor het van start ging. zie hier onderaan de pagina. Nog een stukje dat wat toevoegt qua informatie.

Voor zover ik mij kan herinneren is de ESA er ergens in 2011 ook mee begonnen om dit uit te werken.

 

Als je overigens van die mooie paarse wiet kweekt zal de software die ze op de satelietfoto's loslaten die niet vinden vanwege het afwijkende spectrum. En ik had ooit uitgerekend dat de pixels waar ze over beschikken nog te groot zijn om lossen planten te identificeren als die meer dan 10 meter uit elkaar staan, maar dat kan ondertussen achterhaald zijn.

Mwah, hebben we er een mooie uitdaging bij toch?

nog wat info reeds uit 2002 dus wat gedateerd.... maar wel veel details over de denkwijze achter dit project

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou wel ironisch zijn als in de lijn van dat NASA-onderzoek dan vervolgens wordt aangetoond dat hennep juist een tegengesteld effect heeft en er nog maar één oplossing overblijft en dat is het land dan van Mexico tot Canada volzetten met wietplantjes. Dan kunnen ze die techniek mooi aanwenden om juist te kijken waar nog plantjes bij kunnen.

 

Waarom een uitdaging chassie? Je kan Limburg toch uit, of is dat juist de uitdaging?

Als er niks te vinden is in Limburg, wordt toch juist aangetoond dat zulke maatregelen niet opwegen tegen de kosten? :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Limburg is vast wel wat te vinden, daar maak ik mij geen zorgen over :D

De uitdaging is telen zonder dat het met een satelliet te vinden is. Zo kan ik mij voorstellen dat een lekker paars soortje een andere IR signatuur heeft dan de witsoorten waar ze nu waarschijnlijk naar zoeken. Of kleine autoflowers vlak bij hoge bomen. Ook plantpatronen zouden ze op kunnen zoeken. Er is vast nog veel meer te verzinnen. Het lijkt mij dan toch een leuke uitdaging om de satelliet te verslaan :) Gewoon omdat het kan en uit hobby. Repressie leidt nu eenmaal tot agressie. Maar ook tot creativiteit voor diegenen die niet voor agressie (kunnen) kiezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach.... Limburg wilt ook bij Nederland horen ....

 

dus zon vaart zal t niet lopen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...