Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hagi

6De Week Bloei (Original Amnesia) Pk13/14?

Recommended Posts

Goedenavond vrienden van het goed leven,

 

Ik heb een vraag omtrent het gebruik van PK13/14 bij mijn Original Amnesia's.

Ze beginnen vandaag aan hun 6de week bloei (verduisteren) en ik wil 4-6 dagen lang pk13/14 (Canna) meegeven met de gewone voeding ( Terra Flores).Het label op de fles geeft 4-6 dagen aan 3 weken voor de oogst, maar ik denk dat ik de 9 weken niet ga halen (luchtvochtigheid) , dus ik gok op 8.

 

gallery_6669_17272_1216040.jpg

 

Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft?

Ik vind dat de bladeren een goede kleur hebben, dus mijn vraag is of het gebruik van de pk13/14 veel effect zal hebben op mijn planten? en kan ik dit het beste dagelijks meegeven met mijn voeding en gewoon goed opletten hoe mijn plant reageert, zodat ik kan bij sturen?

 

EC= 1.6

PH= 5.8

 

gallery_6669_17272_1500392.jpg

 

Ik hoop dat jullie me wat kunnen vertellen over Amnesia i.c.m. pk 13/14.

 

Alvast bedankt!

 

Hagi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja er staat precies op de fles wat je moet doen dus wat is nu precies je vraag? geef t gewoon vanaf vandaag 4-5 dagen mee als je elke dag watert.

ook altijd zo gedaan met canna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zei problemen met je LV, ik zie daar toch enkele verdachte bruine plekjes...

of is dat wat anders?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja oke ,

 

Ik ga het gewoon meegeven de komende dagen. Zat er alleen over in of er snel een voedingsoverschot zal ontstaan.. Maar ik geef het gewoon mee en hou het in de gaten en dan komt het wel goed!

 

Tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je ze wat eerder om gaat halen, begin dan ook wat eerder met kraantjeswater zonder voeding.

 

ik vind ze redelijk bruin voor begin week 6 voor een amnees?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over die lv.. Ik ben Momenteel aan het meten of het Veel verschilt kwa lv in mijn schuur (met deur open ivm zonopkomst) of kas en of het dus de moeite is om ze elke avond binnen te laten staan. Wat die bruine punttjes betreft.. Ben zo kleuren blind als wat haha dus zal vanavond eens een goede foto maken.. Misschien dat je wat verdachts ziet!

 

Hagi

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je geen ventilatie gebruikt en ze gewoon in een schuur of kas zet s'nachts of bij regen

kun je er evengoed op pissen, want rotten gaan ze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mijn kas is opzich aan beide zijden open, dus hier is denk wel een aardige ventilatie. Zou eventueel ook een ventilator in de schuur kunnen zetten.. tnx iig!

 

Zie je die verdachte bruine op onderstaande foto nog steeds? zo ja misschien een idee waar het aan ligt?

 

@ supernoob: vind ze ook nog redelijk bruin idd, maar is toch geen slecht teken?

 

gallery_6669_17272_435131.jpg

 

gallery_6669_17272_1868297.jpg

 

Bedankt voor de reacties alle hulp is natuurlijk welkom!

 

Groeten Hagi

Share this post


Link to post
Share on other sites

2e foto is het wel veel minder bruin, en indd mooie plantjes.

Though, keep checking them.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...