Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Medi_user

250Watt Hps Of T-Neon

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

Ik heb een kast omgebouwd tot microkweekruimte, de binnenmaten van de kast zijn Breed: 75cm, Diep: 65cm en Hoog: 120cm.

 

Nu ben ik benieuwd wat jullie aanraden om hier in te hangen, 250Watt HPS of 2x 2x75Watt T-neon.

 

Ik ben van plan Neville's haze van The Greenhouse te gaan kweken. Hoeveel van deze planten raden jullie aan om in scrog te gaan kweken. Ik had gelezen dat deze soort heel groot word. Zou ik dan aan 1 plant genoeg hebben of is het beter meer neer te zetten om mijn scrognet vol te krijgen.

 

Mvg,

 

Medi_user

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij hps heb je goede afzuiging nodig want de temp loopt aardig op. Tneon heb ik nog nooit mee gewerkt dus kan er niet veel over zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig heb ik beide. De 250 Watt HPS geeft beduidend meer licht dan de (2x 2x75W = 300 Watt) tneon. Weliswaar in lumen dan. De Tneon geeft in totaal meer warmte omdat ie minder efficiënt is, maar de warmte is ook meer verspreid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

250 watt rulez:

 

gallery_1115_3541_26782.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga denk ik maar voor de 250W hps, aangezien ik al bekend ben met het kweken onder hps. Kweekte altijd met 600W maar die kast heb ik niet meer, dus ga het nu iets kleiner doen. Haal binnekort even een setje 250W + Evsa.

 

500m³ afzuiger zal voldoende zijn neem ik aan voor de 250W hps?

 

Iemand bekend met de Neville's Haze van The Greenhouse?

 

@FoolOnTheHill: Wow dat zijn beste toppen :)

 

Dit is van mijn laatste kweekje van begin vorig jaar, dit waren 5 x Blue Mystic onder 600Watt.

gallery_42000_17319_1511887.jpg

Mvg,

 

Medi_user

Edited by Medi_user

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leer je maar alvast aan om veel minder water te gaan geven dan je gewend was..

Neem een dimbare EVSA, ga je heel veel plezier aan beleven en een fancontroller die je box niet doet brommen, 500m3 trekt je hele hokje vacuum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...