Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
razor17

Eerste Plantje 8/06

Recommended Posts

IMG 20140724 230348


IMG 20140724 230313


IMG 20140724 230218


Hallo ik heb eens zaadjes gekocht op azarius en dit was een auto white hij steekt in de grond van 8/06 het is een autoflower maar tot nu weinig groei maar wel mooie kleur enz en vandaag begon hij gewoon heel slap te hangen paar blaadjes die dichtgroeien gisteren zag hij er nog ok uit en steekt een 1100 lumes lamp op vrij droog hier wel maar geef hem niet te veel water denkik en ik heb voeding zou ik die miss al geven ? ik weet echt niet wat doen nu Edited by razor17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jou was zou ik eerst eens zinnen maken met leestekens, dat leest een stuk prettiger dan 1 lange zin.

Daarna zou ik een foto van je plantje maken en die hier posten.

Ook is het handig wat extra informatie erbij te geven, bijvoorbeeld in wat voor grond, hoe groot de pot is, wat voor soort lamp, de afstand van de plant tot de lamp, enzovoort.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jou was zou ik eerst eens zinnen maken met leestekens, dat leest een stuk prettiger dan 1 lange zin.

Daarna zou ik een foto van je plantje maken en die hier posten.

Ook is het handig wat extra informatie erbij te geven, bijvoorbeeld in wat voor grond, hoe groot de pot is, wat voor soort lamp, de afstand van de plant tot de lamp, enzovoort.

ja sorry voor mijn zinnen :s ja het is eigenlijk gewone potgrond. En de lamp is een philips tornado 23w 1100 lumes ongv ik hang mijn lamp 30 cm van mijn plantje das ongv ok he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak die afstand maar eerder 3 centimeter, nu zal je plantje nogal strekken lijkt me.

23 watt is een beetje weinig om een plant onder te laten groeien, beter zet je hem buiten neer.

En de foto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG 20140724 233650[2]


IMG 20140724 233646[1]


IMG 20140724 233716[1]


IMG 20140724 233700[1]


IMG 20140724 233619[1]


ja ik kan haar echt niet buite zetten geen tuin fzo maar zij ziet er echt raar uit slapjes haar blaadjes groeien beetje toe en gaat scheef hangen zou ik die mss die voeding moeten geven of is zij dood? :((


Maak die afstand maar eerder 3 centimeter, nu zal je plantje nogal strekken lijkt me.
23 watt is een beetje weinig om een plant onder te laten groeien, beter zet je hem buiten neer.
En de foto?
en 3 cm?! zeker? die geeft wel wat warmte af en het is hier in mijn kamer al wat warm


Maak die afstand maar eerder 3 centimeter, nu zal je plantje nogal strekken lijkt me.
23 watt is een beetje weinig om een plant onder te laten groeien, beter zet je hem buiten neer.
En de foto?
3 cm is da niet wat weinig?

IMG 20140724 233650[2]


IMG 20140724 233646[1]


IMG 20140724 233619[1]


IMG 20140724 233716[1]


IMG 20140724 233700[1]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die is op 8 juni al gezaaid?

Dan denk ik dat het niet veel meer gaat worden, die had al een stuk groter moeten zijn lijkt me.

Ik zou een nieuw zaadje ontkiemen en zorgen dat je er meer licht boven krijgt.

Kijk eens in de micro sectie op het forum.

En als je foto's plaatst, volgende keer even de bb-code kopiëren, die staat rechts naast de foto, dan komen er grote foto's hier te staan in plaats van die kleine plaatjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah ok bedankt ja het is een autoflower en is steeds zo klein pfft kdacht het al hoor maar ik weet niet hoe dat komt ? te weinig licht ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...