Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kb240489

Buitenplanten In Bloei In De Schuur Zetten.

Recommended Posts

hee allemaal.

 

ik heb 5 white widows staan, en mijn vraag is kan ik deze in hun bloeiperiode wanneer de toppen eraan komen binnen in een schuur zetten?

 

Aangezien de white widows sterk ruiken en ik ze in de tuin heb staan waar mensen als ze willen er zo bij kunnen, ben ik bang dat als ze sterker gaan ruiken dat ze weten dat er planten staan en dat ze gejat zullen worden.

 

Het is een simpel schuurtje met ramen aan twee kanten waar licht naar binnen komt en met ventilatie en deze is wel op slot te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is het risico van buiten kweken. ;)

 

24/7 in de schuur helpt niks tegen de geur,als ze 2 dagen in je schuur staan hangt er een walm om je schuur heen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat harry zegt klopt!

na enkele dagen meurt heel je schuur en rond je schuur wat het nog veel verdachter maakt lijkt mij....

 

het is idd het risico van het buitenkweken, de geur kan je maar moeilijk wegwerken buiten, je kan wel wat camoufleren, wat andere planten er rond zetten zodat het directe zicht naar de planten weg is.

mensen komen zomaar je tuin niet in als het goed is, zorg dat je zelf veel in je tuin aan het werken bent wat anderen dan weer afschrikt.

 

ik doe ook altijd een zomer buitenkweekje, tegen het einde aan, wanneer er toch al wat gewicht aanhangt betrap ik me erop dat ik toch ook wel wat meer thuis blijf :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd dat risisco loop je, der staan aardig wat planten omheen je kan ze niet direct zien vanaf de weg. der staat een grote beukenhaag haag voor en daarvoor weer wat hortensia's en nog wat andere planten.

 

in ieder geval bedankt voor de tips!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ajuin en prei staan nabij mijn serres en veel! opeten doen we het toch wel en het ruikt sterk...mijn planten ruiken , maar de ajuin en prei sterker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...