Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Trabant

En Toen Was Er Wiet...

Recommended Posts

Hallo allemaal!

 

Allereerst; geweldig forum en wat veel info!

 

Ik ben sinds kort in de 'wietwereld' beland maar ben ook geen gebruiker; niet recreatief, niet medicinaal. 11 jaar gelden al gestopt met roken en ooit op school es een jointje gehad. Was toen niet 'mijn ding' :P

 

Maar sinds kort heeft mijn moeder kanker. Ze weten niet eens precies wat en waar de tumor(en) zit(ten), onderzoeken lopen allemaal nog.

Op voorhand heeft ze liever geen chemo's en bestralingen en is ze meer geïnteresseerd in natuurlijke middelen. Ze heeft familieleden een jaar lang hartstikke ziek gezien die wel aan de chemo's ed. gingen. Misschien zal ze alsnog moeten eventueel i.c.m. natuurlijke middelen. Afwachten.

 

Nu hadden we veel eerder al gehoord van Rick Simpson en zodoende ben ik nu dus weer in die materie gedoken. Ik ben er wel van overtuigd dat wiet(olie) wel degelijk geneeskrachtig kan zijn of ziekten kan verlichten, maar we zijn ons er ook van bewust dat wiet(olie) geen wondermiddel is. Het helpt net als medicijnen bij de een beter dan bij de ander en soms ook helemaal niet. Maar daar moet je vanzelf achter komen.

 

Al met al heeft ze inmiddels wietolie besteld en ben ik me (deels ook uit nieuwsgierigheid) gaan verdiepen in wiet. Kweken, binnen, buiten, drogen, roken, vaporiseren, olie maken en man, wat zijn er een soorten! Er is een wereld voor me open gegaan :D Maar dankzij o.a. dit forum ben ik al heel veel wijzer geworden iig.

 

Goed, we zullen afwachten wat de heren doctoren gaan vinden, wat ze adviseren en of de wietolie bij haar een positief effect heeft (iig wel op de slaap heb ik al gehoord).

 

Ondertussen ga ik toch proberen een kweek te starten (alleen al uit nieuwsgierigheid dus ^_^). Misschien ga ik deze week nog buiten starten met een Cannatonic (weet het, late kant, maar is makkelijkst en snelst voor mij). Het weer ziet er de komende tijd goed uit. Heb een zonnige droge plek op het oog waar het 's nachts goed donker is (en geen buren in 100m omtrek). Zal dan ook ff topic aanmaken over verloop van de kweek waar uiteraard alle adviezen en commentaar welkom zijn ;)

 

Trabant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum Trabant, wel heel heftig dat je moeder kanker heeft, ik wens je daarom ook veel sterkte en beterschap toe ;)

 

En natuurlijk veel succes met je kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeker in jouw situatie de moeite nemen om de dames op grote potten van 11 of 18 liter te kweken, zodat in geval van te nat najaar je de dames af kan bloeien in een garage ofzo

planten die buiten in bloei zijn geschoten bloeien sneller af onder een lamp dan wanneer je de planten onder lamp hebt gezaaid

planten die te nat staan verrotten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt heren! Betreffende de potten, volle grond lukt niet m.b.t. de plek en is mbt afbloeien wat meneer jansen zegt dus ook niet zo handig. Ik heb een paar specikuipen dus royaal genoeg ga ik vanuit. Staan vol in het licht en in de zon, maar wel droog door een balkon erboven. Maar nu gaan we all offtopic :P Zal als ik alle spulletjes in huis heb een topic starten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopelijk worden ze snel wijzer en vinden ze wat!

 

veel sterkte en geluk met je ma iig!

:welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...