Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabisdmt

Help¨ik Ondekte Vandaag Dit

Recommended Posts

gallery_41434_17295_132031.jpg

 

 

gallery_41434_17295_144723.jpg

 

paniek in de tent

 

komt het door het warme weer en wat kan ik er aan doen graag hulp

wat kan ik gaan uitzetten spuiten enz echt stresse dit

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er uit als de maan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er uit als de maan

 

 

zal dit de volwasen formaat zijn

 

 

bladluis

 

Luis_3.0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:jump:

is bladluis

mocht je het blad niet meer zien omdat het zoveel is zou ik sproien met bayer ofzo

zijn het er enkele, veeg ze een beetje weg, plet ze met je hand en het zal er bij een paar blijven

Share this post


Link to post
Share on other sites

:jump:

is bladluis

mocht je het blad niet meer zien omdat het zoveel is zou ik sproien met bayer ofzo

zijn het er enkele, veeg ze een beetje weg, plet ze met je hand en het zal er bij een paar blijven

 

dacht zelf aan lieveheersbeestjes wand het is niet buiten maar in een tent en ze zullen dus niet kunnen wegvliegen

 

heb ooit is in het verre verleden een keer buiten gekweekt met als gevolg een wietblad met daar onder een hele kolonie

wat ik toen de, is een water oplossing van shag de bladeren onderspuiten met als gevolg meeldouw!!!!!!

heb telkens de ergste blalderen telkens weggeplukt en toch kunnnen oogsten

 

Lieveheersbeestjes zijn naast dat ze een genot zijn om naar te kijken zeer nuttige gasten in elke tuin. Lieveheersbeestjes die volwassen zijn eten namelijk tot 100 bladluizen per dag, oke dan!!!!

 

hier een leuk filmpje van een lieveheersbeestje larve dat bladluis aan het eten is!

 

morgen dus een bezoekje brengen bij de larve dealer voor een zakje larve van ong 10 euries

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

na meeldauw kan je met melk sprayen

je was er bijna

Share this post


Link to post
Share on other sites

na meeldauw kan je met melk sprayen

je was er bijna

 

dus als je lastkrijgt van meeldouw doordat je plant heel vochtig nat gemaakt is is na behandelen met melk dus goed?

ik dacht namelijk dat je meeldouw alleen prefentief goed kan behandelen het voor zijn,,, dus lastig als het er als is

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er uit als de maan

 

 

zet eerst mijn led microscoop er op en dan proberen met een camera er boven een foto proberen te maken en en als het lukt dan krijg je dus zo een foto rond met een bladluis erin

Share this post


Link to post
Share on other sites

dacht al zoiets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit er aan te denken om eerst de larve lieveheersbeestjes los te laten

En daarna cannacure te gebruiken iemand ervaring hier mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten sppot ik pyrethrum tegen zo'n beetje alles wat ik tegenkwam :D alleen trips was er niet van onder de indruk, die baderen er gewoon in, maar spint luis en andere beesies gewoon kassie wijlen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan niks meer spotten.ik denk dat ik de meeste met mijn vingers wel geplet heb ga toch die larve straks uitzetten en blijf elke dag een.inspectie ronde houden naar ongewenste beestjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet eruit als een waterdruppel:)

 

Hoe heb je dat ontdekt dan? dat zie je toch niet met het blote oog?

Jij heb Jij hebt duidelijk ook voor detail!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet eruit als een waterdruppel:)

 

Hoe heb je dat ontdekt dan? dat zie je toch niet met het blote oog?

Jij heb Jij hebt duidelijk ook voor detail!

 

Nee man heb het van een stam.afgepakt met mijn vinger op een papiertje gelegt en gezoomd en gefotografeerd als het een druppel was zou dat.dus niet lukken maar ben.blij dat ik het niet meer tegenkom net weer een.inspectie gedaan en niks,,zijn zaadplanten btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar dagen voor.de ontdekking zag ik dat een of ander vliegje probeerde mijn tent binnen te komen via het rooster met gaas zou het kunnen dat het vliegje uit frustratie ofzo omdat hij de lekker geur van de planten ruikt maar niet kan berijken zijn eitjes op het gaas heeft gedropt en dat die eitjes dan via mijn afzuiging mijn tent binnengekomen is,of is dat te ver gezocht

Edited by cannabisdmt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...