Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tengy

Nieuwe Vraag Ivm Bladeren

Recommended Posts

Bijna alle bladeren vanonderde plant kome geel en verotten dan na een tijd wat normaal is denkek maar mag ik nu al die bijna gele ook wegdoen of gwn laten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er aan hoe ver je in je ronde bent. Tegen het eind van de ronde zou je ze kunnen plukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal vanonder kan je wel wat wegdieven, is ook normaal dat daar wat vergeling optreed.

voor de rest niet te veel wegdoen, als je blad niets meer doet valt het er vanzelf af ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een nieuwe vraag

 

Ik vraag me af wanneer ze klaar zijn , ik denk ng een week of 3 ongeveer ( ben al de tel kwijt van in het begin :s srry )

 

 

ook als ik ze nu flush of water doorgiet wat voor voeding moet ik daarachter ng geven strx pics

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het hangt er een beetje van af hoe je planten er uit zien, maar als je binnen een week of 3 gaat oogsten kun je nu wel enkel water gaan geven.

Het spoelen is dus niks meer dan in plaats van water met voeding, enkel water te geven.

Je gaat dus niet ineens heel veel water geven.

Dus als je begint met water geef je daarna geen voeding meer mee, de bedoeling is om daarmee zoveel mogelijk voeding uit je plant en medium te laten trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Http://gallery.wietforum.nl/gallery/album_17329/gallery_41339_17329_59327.jpg

 

Http://gallery.wietforum.nl/gallery/album_17329/gallery_41339_17329_99769.jpg

 

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_17329/gallery_41339_17329_63633.jpg

 

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_17329/gallery_41339_17329_44235.jpg

 

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_17329/gallert_41339_17329_23800.jpg

 

Het hangt er een beetje van af hoe je planten er uit zien, maar als je binnen een week of 3 gaat oogsten kun je nu wel enkel water gaan geven.

Het spoelen is dus niks meer dan in plaats van water met voeding, enkel water te geven.

Je gaat dus niet ineens heel veel water geven.

Dus als je begint met water geef je daarna geen voeding meer mee, de bedoeling is om daarmee zoveel mogelijk voeding uit je plant en medium te laten trekken.

 

ok thx wat kan ik ng doen denk jij zie mijn pics album 3 vn mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

k kn j fts nt zn.

Kpr d bb-cd ndrs vn.

 

Ik kan je foto's niet zien.

Kopieer de BB-code anders even.

En een beetje gewone zinnen met leestekens en complete woorden maakt het leesbaarder. ;)

Edited by bosrand
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan niet kopieren ik moet teveel tijd steken in die links over te schrijven en dan weer over te typen ik heb het beetje ghad met dit forum in het begin helpen jullie goed maar nu is het telkens over die problemen met link kopieren kwil gwn raad !!

 

Het is minder werk om eens naar mijn albums te gaqn kijken hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, ik zal je een beetje op weg helpen.

Weet je wat het is in het leven, dat wat je geeft ontvang je.

Het werkt als een soort spiegel zeg maar.

Dus bijvoorbeeld jij stopt wat tijd en energie in het posten van een bericht met goede zinnen en complete woorden en je doet ook nog eens een beetje moeite je foto's zichtbaar te maken, dan kun je verwachten dat men je terug zal helpen.

Heb jij zoiets van ja het is me allemaal te veel werk en doe je best voor mij even alsjeblieft, dan heeft de tegenpartij ook zoiets van jij doet er geen moeite voor, waarom zouden wij?

 

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje op weg geholpen heb, mocht dat niet zo zijn en denk je er nog steeds anders over, dan wens ik je erg veel sterkte in je leven, dan zal je het nog zwaar te voortduren krijgen. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, ik zal je een beetje op weg helpen.

Weet je wat het is in het leven, dat wat je geeft ontvang je.

Het werkt als een soort spiegel zeg maar.

Dus bijvoorbeeld jij stopt wat tijd en energie in het posten van een bericht met goede zinnen en complete woorden en je doet ook nog eens een beetje moeite je foto's zichtbaar te maken, dan kun je verwachten dat men je terug zal helpen.

Heb jij zoiets van ja het is me allemaal te veel werk en doe je best voor mij even alsjeblieft, dan heeft de tegenpartij ook zoiets van jij doet er geen moeite voor, waarom zouden wij?

 

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje op weg geholpen heb, mocht dat niet zo zijn en denk je er nog steeds anders over, dan wens ik je erg veel sterkte in je leven, dan zal je het nog zwaar te voortduren krijgen. ;)

 

minder smoke dan ga je niet zo op in dingen ;) hopelijk help dit je in je leven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zouden wij in jouw albums gaan kijken als foto's ook in een topic zelf geplaatst kunnen worden?

Tussen de foto's maar de juiste eruit gaan halen ofzo?

 

Leren posten is ook zo wat en kan je Samsung/Ipad of Iphone het niet ga dan gewooon achter een PC zitten en geef WF er niet de schuld van.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou alles omhakken en opnieuw beginnen dat spul is niet meer rookbaar

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...