Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GanjaRanja

Van Buiten Of Binnen Afzuigen?

Recommended Posts

Ik ben vandaag langs de growshop geweest en een 240x240x200 tent gehaald met 6x600 watt.

Afzuiger van 2500m3 en 2 filters van 1500m3.

Vanwege de hitte zat ik eraan te denken om de "verse" lucht van binnen te halen omdat het binnen net iets kouder is als buiten.

Maar in de growshop kreeg ik te horen dat ik een gat moest maken onder de dakpannen voor verse lucht.

 

Wat denken jullie?

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het gewoon proberen, dat gat kan je altijd nog boren als het niet werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat 6x600 een beetje te veel is met deze temperaturen.

 

Ik weet niet wat voor tijden je wilt gaan draaien maar ik neem aan vanaf ergens midden van de avond?

De lucht daar vandaan halen waar die het koelst is, ik neem aan dat het later op de avond buiten koeler is dan binnen dus is het handig de lucht van buiten te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bosrand Ja ik ga savonds draaien. Ik heb trouwens nog een 1200m3 afzuiger liggen. Zal ik hiermee wel de temperatuur aan kunnen als ik dat als inblaas gebruik?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het proberen, want een gat wat niet geboord hoeft te worden scheelt altijd is mijn mening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder de dakpannen? krijg je in de winter, bij sneeuw, van die mooie ronde plekjes op het dak.

Even een dak doorvoer maken dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met temperatuuren van rond de 30 graden buiten blijft het een onbegonnen werk zonder opti of airco daarom of gewoon lekker van je vakantie genieten in de warmste maanden van t jaar of een soortje zoeken wat aardig vergevings gezind is qua de hitte en gewoon draaien en er maar het beste van hopen gelukkig zitten we in nederland en koelt het na een paar dagen hitte vanzelf weer wat af ..kunnen de dames ook weer wat bijkomen maar top oogsten zal je niet draaien in deze maanden

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago Ja dat dacht ik ook.

@al green in de winter ga ik dat ook zeker niet doen.

@agent orange wat als ik i.p.v. 6 lampen nu 4 gebruik? En dan de volgende kweek 6?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...