Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supernoob

Kut Verslag, 50X Lemon Haze

Recommended Posts

Heb 50x Lemon Haze opgehaald omdat mijn bestelde amnesia er niet was.... Ben er niet super blij mee omdat ik ze niet ken maar het is eens iets anders.

 

Er hangt 6x600W in een sj240 cabrio maar 2 lampen geeft me op dit moment een temperatuur van 31 graden.

 

Begint al kut.

 

morgen de eerste pics.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesus dat voor spelt wat goeds :(

 

ik ga met een groffe week ook van start met 6 x 600. cabrio behoord tot de mogelijkheden. tnxx voor de tip :wave:

 

hoop dat het een beetje te harde valt. 4x 600 is bij mij geen optie vanwege gemaakte kosten en eebpartner.

 

najah we gaan het mee maken. ik wens je alle sterkte toe.

 

wees met die superlemonhaze gewoon wat zuiniger met voeden en kijk dat is aan.

 

persoonlijk rook ik 100x superlemonhaze dan amnesia. superlemonhaze moet heel harsig wezen zelf droog is het sticky bende. echt een power wietje

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks just made it

 

hemp, ben je met super lemon haze nog zuiniger met de voeding dan met een amnees? ik blijf meestal op 1.4 gedurende de hele kweek met een amnees. hoe is de potentie kwa opbrengst?

 

kwam vorige ronde op het idee om het dak van de tent eraf te ritsen. de ruimte waarin deze staat laat toch geen licht door. scheelt een hoop voor de temperatuur en je hoeft verder niets aan je ruimte te knutselen. vijver zit in de tent, geen folie, lampen hangen aan de tent stokken ect. op dit moment is het echter zo warm in de ruimte geworden dat het niet mag baten.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

kut voor je zeg.

op naar een de tent uit meurende oogst dan maar.

 

Bij mij wilden ze niks hebben aan voeding, ik had de super ooit, vond het ook geen ideaal wietje maar dat vinnik een Amnesia Haze ook niet echt.

 

Geen Opti daar?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

One to watch, succes Noob, in je cabrio :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes kut.

 

Klinkt wel geil toch, lemon haze.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werkt je koolstof filter nog wel goed dan als je het dak eraf hebt?

De lucht kan toch gewoon ontsnappen ? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werkt je koolstof filter nog wel goed dan als je het dak eraf hebt?

De lucht kan toch gewoon ontsnappen ? :huh:

 

Hoe dan? Afzuiging trekt de lucht toch door het koolstoffilter, waar wil het heen ontsnappen? Ja de kamer waar de tent in staat meurt iets meer, maar daarbuiten niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 1

 

Heb elke 18 liter pot doorgespoeld met 25 liter water ec 1.1 ph 5.4.

Nu een week wachten en dan beginnen met eb vloed.

 

 

gallery_38563_17289_1985083.jpg

gallery_38563_17289_30629.jpg

gallery_38563_17289_615371.jpg

gallery_38563_17289_1835032.jpg

gallery_38563_17289_1684741.jpg

gallery_38563_17289_58352.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Ik wens je succes. Ik heb er altijd aan gedacht om een lekkere lemon haze te kweken. Ben er zelf gek op. Jammer van de amneesjes, hopen dat dit ook een lekker eindgewicht met zich meebrengt :). Weet iemand, of jijzelf hoe lang ze nog doorgroeien na je ze op 12/12 heb gezet ? En kijk je naar je plantjes, of heb je al een idee hoe lang je ze laat voorgroeien ?

 

Mooie stekkies trouwens ;)

 

 

Succes man (y)

 

Hazertje

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hazertje, neem aan dat ze nog 3 weken doorgroeien nadat ze op 12-12 gaan, net als met andere stekken. Een haze misschien net iets langer dan een witsoort. Hoe dit met zaadplanten zit weet ik niet.

 

Ik kijk naar de plantjes. Kan beter iets later schakelen dan te vroeg omdat ik er net zo makkelijk een paar planten uithaal als de rest ruimte nodig heeft. Anderzijds heb je in een tent niet zoveel hoogte. Wil graag dat de hoofdbuds op een centimeter of 50 van de lampen komen. In dat geval mogen ze een meter hoog worden. Ik denk een dag of 9 18/6 Als ze snel aanslaan misschien een week.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

@supernoob, ah oke. had verwacht dat dan de hele kamer ernaar stonk. maar als dat geen probleem is dan is dat mooi opgelost. 6 x 600 watt in deze tent lijkt me toch een uitdaging, vooral met deze warme dagen.

 

Verder volg ik dit topic, ben wel benieuwd .. :yummy:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de laatste ronde wel afgemaakt met 6x600. Nu is het gewoon te warm. In de winter knal ik er net zo goed 8 in. Zal per dag bekijken hoeveel lampen er aan kunnen, het is niet anders.

 

Heb wel een airco, maar die maakt erg veel lawaai. Ga die misschien inzetten overdag( als de planten slapen) wanneer ze op12-12 gaan, omdat ik dan de dag nacht temperatuur uit elkaar zal moeten trekken.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Noob, Leuk weer een verslag van jou te zien!!

Waar zijn de kratjes gebleven,of ben je van je geloof gevallen?? ;)

 

Ik volg je :ph34r:

 

Veel plezier en succes makker :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is een andere plek piet. Had liever kratjes gehad en kleine verhoging, kan nu ook mn drain niet (goed) meten. maar heb niet zon zin alles te veranderen. Voordeel van potten is wel dat je ze makkelijk kan rangschikken en als je er 2/4 in 1 krat hebt en er zitten wat mindere tussen moet je weer gaan ompotten ect.

 

good old pots

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk weer is een verslag van je te zien ;)

 

je hebt iig mooie stekken

 

:popcorn:

Edited by miami
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze ga ik volgen. Wat voor medium gebruik je?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Noob zet 'm op.

Ik volg je, ben benieuwd met het weer van de komende tijd.

Tis echt kut weer nu hé

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn die blauwe stangen? Ondersteuning van iets of zo?

 

Mooie stekken!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt is een filtersteun. Heb een 3100m3 filter en 2500m3 afzuig met met 180 graden bocht naar buiten (kan niet anders) Dus afzuig kracht is niet optimaal. Maar ja roeien met de riemen die we hebben, in dit Kut verslag.

 

Lampen hangen 1.60 boven de planten en heb nog steeds een temp van 31 graden met 2 lampen aan.

 

Aangezogen lucht vanuit huis is dan ook 27 graden, dus niet zo gek ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dunne vingers. Lemon haze heeft altijd wel zijn karakter.

 

Volgens mij is de bloeitijd wat korter als een amnees. Maar ligt eraan welke pheno jij hebt.

 

Succes, Cum Laude.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dunne vingers. Lemon haze heeft altijd wel zijn karakter.

 

Volgens mij is de bloeitijd wat korter als een amnees. Maar ligt eraan welke pheno jij hebt.

 

Succes, Cum Laude.

 

Ligt er ook aan welke pheno van amnees je bedoeld. Ik denk dat ik een korter bloeiende commerciële variant heb.

Wat is jou ervaring kwa potentie van een lemonhaze in gewicht ten opzichte van eem amnees, en wat is korter voor jou in weken uitgedrukt? Amnees 9,5 week.

 

Zou er voor tekenen hoor een weekje minder en een wat exclusiever soortje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...