Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Michael1986

The Roots, R'dam Waalhaven... Heropent?

Recommended Posts

Ik heb al een aantal keer gehoord dat die ouwe goeie grote Roots in Rotterdam weer open zou zijn...

 

Ik ben vorige week opzoek gegaan, volgens google heeft hij vroeger op de pottumstraat gezeten, maar ik kan daar nu niks vinden...

 

Heeft iemand enig idee of hij wel echt weer open is? Of zit hij daar ergens in de buurt ofzo?

 

En als iemand nog wat goede growshop addressen weet in de regio Hellevoetsluis zijn die van harte welkom...

Die N-57 bij Brielle is weg geloof ik en dinges en dinges daar uit de buurt ook...

 

Ik wordt gek als ik even snel wat nodig heb...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dinges en dingen zit in de eurotuin in brielle n-57 is gesloten idd gebeurde meer als alleen growshop roots volgens mij heeft die nog een poosje bij de slinge gezeten maar ook niet meer volgens mij ...flowering flowers in hoogvliet en spijkenisse zit er nog 1 geloof k bij de halfweg ergens

 

en bij station vijfsluizen daar achter bij de bajes zit ook nog wat

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinges en Dingen bij dat tuincentrum achter Brielle is ok niks te vinden... Ben er pas geweest en dat tuincentrum is failied... Denk dat ik voortaan maar ff naar Spike moet rijden dan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

meen je dinges en dingen ook weg daar? enigste waarvoor k er kwam was mn grond beetje k** als dat verder weg moet komen

ga eerdaags wel eens even kijken waar ze dan gebleven zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke shops in Rotterdam zijn tegenwoordig nog de moeite om te checken? Heb net halve dag op google gespendeerd maar de meeste resultaten dateren van jaren geleden. Zelf ben ik er nooit geweest. Ik heb fijne reviews gelezen over onder andere Four Floors (of 4 Floors), Witte De With, ... Blijkbaar is de nieuwe binnenweg (west) de moeite, of WAS...

Mijn doel is om volgende week enkele shops te bezoeken, maar enkel om snel te kopen en meteen terug buiten te zijn. Sfeer en gezelligheid maken dus niet uit, ik zoek vooral wiet met goeie smaak, mag qua potentie zeker lichter zijn dan de meeste gemuteerde + 20% thc wietjes..

 

Ik ben belg (24jaar oud) en dus NIET in het bezit van een wietpas/ledenkaart.

 

Enkele recente ervaringen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow zelf niet, maar mijn neef is een fanatieke hardcore blower.... Hij houd ook niet zo van Haze, want dan ligt ie bekant gelijk plat...

 

Ik rij wel een met hem naar R'dam, altijd naar shops op Zuid... Krijg je de beste prijs kwaliteit verhouding...

 

Hij gaat het liefst naar Coffeeshop Charlois, die zit bij Coffeeshop de Opa om de hoek en Coffeeshop Bilbao zit daar ook in de buurt...

Zijn alle drie goede shops, Opa heeft de ergste Haze zegt hij..

 

Volgens mij zijn Ópa' en Charlois een beetje bijnamen... Bilbao is zo en zo de echte naam, die Charlois zit tegenover een Poolse supermarkt... Als ik me neef zie zal ik het nog eens vragen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...