Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Snaaiper

Tomorrowland Drugscontroles

Recommended Posts

Eerder weggaan dan het reguliere partyvolk, paar km verder parkeren ---> lopen

Feest over? volg de borden snelweg die er neergezet zijn nooit, en wacht liever een nachtje en ga sochtends mee met de reguliere werk/verkeer stroom.

 

LtrZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

de controles zijn er omdat er vorig jaar iemand overleden is aan slechte drugs... misschien een kraampje openen om mensen van geteste drugs te voorzien zodat er niemand dood gaan, idee?

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal is de reactie dan

NEE we moeten geen drugs hier drugs zijn illegaal

(zonder over standpunt te denken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel van die honden zijn geeneens drugshonden maar reageren gewoon op gestreste mensen.

En ik denk ook dat ze die drugshonden liever ergens in een (lucht)haven hebben dan op een festival voor 3 pilletjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.hln.be/hln/nl/16721/Tomorrowland/article/detail/1947515/2014/07/17/Al-19-bezoekers-Tomorrowland-betrapt-op-drugsbezit.dhtml?utm_campaign=socialredactie&utm_content=nieuws&utm_medium=Social&utm_source=hootsuite

 

Pfff, de champetters kwamen pas om 17u in colonne aan, al wie daarvoor al op Dreamville was kon zo binnen.

 

Enne daar zit nou al zo'n 25 a 30000 man, denk je echt dat ze die allemaal gaan of kunnen controleren.

Vorig jaar was de politiek: "al wie blauw haar heb gaan we controleren, de rest kon zo binnen.

Dit is en blijft Belgie he, daar kan Bartje de Wever gene zak aan veranderen.

 

En dooie vallen der altijd wel, eentje op 65000 man, das niks man. En ik weet niet of ie ook dood is, wel dat ie erg kritiek was en zen ouders onderweg waren maar daar hoor je later niks meer van. Nee hoor alles is prima verlopen zegt de burgemeester.

Bitch pleur op, de chaos was kompleet met dat onweer toen, enne voor dit jaar verwachten we der ook weer enkel fikse onweerbuien dus dat gaan we weer aanzien.

 

http://www.hln.be/hln/nl/16721/Tomorrowland/article/detail/1947273/2014/07/17/Tomorrowland-zet-zich-schrap-voor-extreem-weer.dhtml

 

http://www.hln.be/hln/nl/16721/Tomorrowland/article/detail/1947273/2014/07/17/Tomorrowland-zet-zich-schrap-voor-extreem-weer.dhtml

Share this post


Link to post
Share on other sites

40 man bandje doorgeknipt tot nu. Valt nogal mee of ..... 40 op 180000 man. Zal vast eerder iets over de controles vertellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja joh, als we nog wat leger over hebben van alle ontslagen ivm bezuinigen mogen die ook ter plekke neergezet worden voor controles.

 

Rutte en ivo maken zich druk over drugs en vinden het belangrijker om hiermee bezig te zijn ipv onze vaders,moeders en kinderen terug te halen en te begraven.

 

In persconferenties spreken ze met meer moed als het over plantages gaat dan over alle personen die zijn omgekomen...

 

Wat is dit toch een schande, wat schaam ik me zeg... En wij allen maar betalen en betalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet lang meer greenhulk, hun einde is nabij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou deze zonder officiele bevestiging online, tuurlijk niet dat zullen ze nooit toegeven.

Eerste weekend TML dit jaar: 2 doden

Ene in een trip blijven hangen de andere is nog net vertrokken om 2 km verder kompleet te crashen in zen auto. Tis te zeggen, zat dood in zen auto aan de kant van de weg, eerste onderzoek bewees een mix van alcohol en diverse drugs.

 

Dit is me verteld door enkele medewerkers op de site. ID&T zal dit vast wel doodzwijgen aangezien ik er niks van terug vindt maar die mannen waarvan ik het weet lopen al jaren mee met ID&T.

Kom je eens buiten dan hoor je nog eens wat hee.

Overigens officieel een 62tal man gepakt waarvan 2 dealers, yeah right op 180000 man, hahaha.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het waterbeleid op festivals zal ook een grote rol spelen... nee doe mij maar kleine festivals 2000 - 4000 mensen vind ik groot zat.

Veel gemoedelijker.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waterbeleid is een groot probleem, veelal is er geen water meer te verkrijgen in de laatste uren van een festival...vrij standaard..

 

De honden stellen vrij weinig voor, vorig jaar moest ik er ook langs, (ander festival) redelijk stoned en een voorgedraaide pijnstiller goed weggestoken.

Uiteindelijk genoten van een goed feest en gewoon mijn pijnstiller kunnen oproken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een heel groot verschil tussen een politiehond en een drugshond hee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar ik was stond een lijn van honden, voor drugs, was op voorhand aangekondigd. 9 van de 10 keer mag ik doorlopen en hoef ik niet in het rijtje, vorig jaar dus wel...Ik kreeg zelf het idee dat het meer bluf was...anders hadden die mijn voorgedraaide wel geroken toch?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Antwerpen zijn er 2 drugshonden, al de rest zijn politie honden en tuurlijk is het bluf, of toch op zen minst de schijn ophouden van.

Weet je wat de opleiding van een drugshond vs politiehond kost? En dan worden de na een paar jaar al afgeschreven he

Als je weet wat ik allemaal heb zen passeren, en de politie stond erbij en lachte vrolijk mee. Maakt niet uit maakt dat ge weg zeit maar knal aub in een ander district ergens tegen en boom hee. Weg = Weg en dan ist ons probleem niet meer

 

Reken even mee 2.5mlj biertjes voor 2 weekends op een totaal van 360000 bezoekers waarvan een heel deel VIP's die wel anders zuipen als bier.

ff gemakkelijk 2500000 pinten gedeeld door 300000man is 8.3 de man waar ge der 2 moogt drinken. Da zijn er ook natuurlijk en hoop dames of toch BOB's die niks drinke of water/frisdrank

= een hele hoop beschonken mensen op de baan.

Men buren zijn geweest, de dealers liepen gewoon met de pillen los in de hand, hand open voor zich door het publiek "Oeveul moeter emmn"

Een grote show om de schijn op te houden ja.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt gelijk...het is puur bangmakerij, der zijn der maar zat die in de lijn hun broek vol kakken...en dat zien ze wel.

Dealers zijn der op ieder feest en rook ik mijn medicijn komen ze wel vragen om hahahaha :D

Nog een voordeel, ik ben 30iger en geen jonkie meer, vandaar dat ik meestal door mag, fouilleren doen ze al niet meer, vandaar mijn verbazing van de lijn vorig jaar.

Maar ze verdien zat aan de feesten, dat is gewoon een vaststaand feit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...