Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kwekert1987

5X Bubblegum Buitenkweek

Recommended Posts

hoi iedereen!

 

Ik ben twee weken geleden begonnen met mjin allereerste kweek. Ik heb bij de growshop 5 stekjes Bubblegum gehaald.

Inclusief 5 potten van 25 liter, betmix en Terra Bloom voeding.

 

Ik ben een absolute amateur maar super gemotiveerd om deze plantjes tot een goed einde te brengen :P

 

Ik zet de planten nu elke dag tussen 6 en 7 in het donker, en haal ze er 's ochtends weer uit! Iemand goede tips of opmerkingen voor me?

 

collage

IMG 1587

IMG 1528 Out

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel lezen eigenlijk voor je begon..

Maar heel veel succes met je zoete kweekje ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb veel gelezen en veel tips gehad van de growshop! Ze stonden vandaag lekker te bloeien, zelfs een plantje waar brui e blaadjes aanzaten begint weer wat tot leven te komen (kwestie van teveel water geven eerste week)

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zitten dan ong in t zelfde schuitje kwekert, hier ook 5 bubbs staan uit stek. Ook batmix en de canna lijn is van de partij.

Las dat je batmix gebruikte, dit is naar mijn weten al flink voorbemeste grond dus de eerste 6 weken zou je geen terra bloom hoeven geven.

 

Heb ze goed getraind en poos geleden ook gefimmt dus t zijn kleine volle bossies geworden.

Wel op 4 april begonnen ofzo, dat wel.

Staan hier nu zow'n drie weken vanaf half zeven in de tent.

Gaat tot nu toe prima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...