Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Feminized

Hoihoi

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ben feminized, één van de waarschijnlijk weinige vrouwelijke kweeksters her op het forum, ik ben 32 en woon in Zuid-Belgie tegen de grens aan... Ik blow zelf niet zo heel veel (meer) en voorzag mezelf wel altijd via men eigen kweek. Deed voornamelijk buitenteelt (heb m'n achtergrond in de tuinbouw) en is altijd redelijk goed gelukt.

Ik wil ook niet hypochriet gaan doen over mijn bedoelingen. Ben van plan om een iets grotere kweek op te zetten dan voor eigen gebruik. Wil er een mooie stuiver aan overhouden zonder echte broodkwekerij op te zetten. Zoek hier nu dus raad, do's & don'ts, vriendelijk advies.

Ik hoor jullie wel...

x

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome:

Ik wil u er nogmaals op wijzen dat er op dit Forum niet over handel gediscussieerd mag worden.

Wat u met uw oogst van plan bent, hoort u dus niet op dit Forum te vermelden.

 

Verder wens ik u veel lees- en kweekplezier. ;)

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome:

Ik wil u er nogmaals op wijzen dat er op dit Forum niet over handel gediscussieerd mag worden.

Wat u met uw oogst van plan bent, hoort u dus niet op dit Forum te vermelden.

 

Verder wens ik u veel lees- en kweekplezier. ;)

 

Groeten Beaker

 

Ok Beaker, ik begrijp dit, maar vindt het een klein beetje hypocriet. Los daarvan, hou ik me aan de regels...

 

Welkom mede kweekster :P

 

Nice! :-)

Edited by Feminized

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is niks hypocriet aan de forumregels hoor.

De wetgeving is inderdaad krom en hypocriet, maar we moeten ze geen handvatten geven om deze site te kunnen verbieden. ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is niks hypocriet aan de forumregels hoor.

De wetgeving is inderdaad krom en hypocriet, maar we moeten ze geen handvatten geven om deze site te kunnen verbieden. ;)

 

Alsof iedereen om de x maand -tig kilo voor eigen gebruik oogst?

Snap verder wel wat je bedoelt hoor maar het is en blijft huichelachtig, bij gebrek aan een ander woord... :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...