Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Steve84

Warmte Electra Probleem Kweektent 120X120X200Cm

Recommended Posts

Mannen ik heb een kweektent opgezet 120x120x200cm alles aangesloten maar die vsa of wat het ook is word gloeiend heet,kheb gelezen dat ze wel warm worden maar ik wil ff duidelijkheid voor de veiligheid van men gezin,kan iemand me het duidelijk ff vertellen want van Electra heb ik geen kaas gegeten en men plantjes staan hoogdringend te wachten op warmte!

 

en hoe kan hier enkele Pics opzetten voor de duidelijkheid?

Edited by Steve84

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoek eens op EVSA

ben al dagen aan het opzoeken maar kom er niet veel wijzer uit kzou graag enkele foto's eropzetten voor de duidelijkheid of alles correct is aangesloten en of het normaal is dat die gloeiend heet is

 

zoek eens op EVSA

ben al dagen aan het opzoeken maar kom er niet veel wijzer uit kzou graag enkele foto's eropzetten voor de duidelijkheid of alles correct is aangesloten en of het normaal is dat die gloeiend heet is

want ik durf het niet laten aanstaan als ik buiten ben

 

Ik ben sinds gisterenavond ook lid van dit forum en is allemaal nieuw voor mij...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een 600W VSA kun je na een paar uur je hand niet meer opleggen, met beetje mazzel bak je een eitje.

 

Daarom zorg je ook dat die VSA zoveel mogelijk van zijn warmte kwijt kan, meer over hoe dat kan in de elektra hoek van forum.

 

Een EVSA wordt ook nog wel warm maar 1/10 van een op volle toeren uurtje of wat draaiende VSA en is en enorme sprong voorwaarts tov gebruik van een VSA om het licht te doen branden op elk gebied (veiligheid, gemak, efficientie zijn er zo maar 3).

Wel even een investering maar die haal je er alleen al op gebied van gemoedsrust 10x uit.

 

Je hebt toch wel een schakelkastje of relais in gebruik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt een gewone magneet neem ik aan, 1 die heel zwaar is?

 

Is wel normaal dat die aardig warm worden, is verstandig om ff een foto te plaatsen zodat we het aansluiten kunnen beoordelen.

 

Lamp uit en aan is niet goed voor je plantjes, gaan ze van stressen.

 

Maar als jij alles gewoon goed hebt aangesloten en eventueel een automatisch brandblussertje er boven hangt kan er niet zo veel mis gaan hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem aan dat het nu zoiets is? die dingen worden echt loeiheet!!

Vsa oud

niet op hout monteren! compleet vrij hangen dat het niet bij iets brandbaars komt.. meer kan je daar niet van maken.. en net wat lostchild zegt.. ff het elektra hoekje bezoeken.. staan vast wel wat tips in!!

 

 

Grtz smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steve84, wil je je nog even voorstellen in de wie is wie sectie van het forum.

 

vsa`s worden idd vrij warm, ik zette ze altijd op een straattegel.

Wil je toch echt minder warme voorschakelapparatuur kijk dan idd naar een evsa.

Ook een automatische brandblusser is een must, vsa of evsa.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb een complete budget kweektent gekocht met 600w phs lamp 120x120x200cm er zat geen relais bij,ik ben ook niet van plan om een schakelkast te gebruiken aangezien ik in de nacht werk en ze gewoon overdag bij mij op de slpkmr laat branden als ik slaap eens avondshow als ik vertrek Gwen uitdoe(behalve ventilatie) hoe kan ik hier nu met me ni pad foto's posten voor de duidelijkheid want vind dat hier ni terug..

 

Die ligt voorlopig op een vloertegel ma na een paar uur kunt ge die tegel ook nimeer aanraken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steve84, wil je je nog even voorstellen in de wie is wie sectie van het forum.

 

Als je al bang bent voor brandgevaar? schaf dan in godsnaam een schakelkastje aan! Vraag me af hoe je nu je lampen schakelt dan?

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb een complete budget kweektent gekocht met 600w phs lamp 120x120x200cm er zat geen relais bij,ik ben ook niet van plan om een schakelkast te gebruiken aangezien ik in de nacht werk en ze gewoon overdag bij mij op de slpkmr laat branden als ik slaap eens avondshow als ik vertrek Gwen uitdoe(behalve ventilatie) hoe kan ik hier nu met me ni pad foto's posten voor de duidelijkheid want vind dat hier ni terug..

 

Die ligt voorlopig op een vloertegel ma na een paar uur kunt ge die tegel ook nimeer aanraken..

Is gewoon voor de veiligheid, en jij bent toch ook wel eens een keer later thuis of in het weekend ander ritme. Schakelkastje is maar paar tientjes, dom dat je daar op gaat besparen als je het veilig wil doen.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maai die f""" woordenboek, ik ben van plan ze Gwen uit te doen als ik snachts ga werken( behalve de ventilatie) maar hoe kan ik hier ff snel foto's opzetten vanaf men i pad??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Besparen is voor mij geen probleem,ben alleen een leek in elektra en heb een 'complete kweektent gekocht' je leest hier vanalles van een relais en schakelkast maar zat er ni bij,veiligheid gaat bij mij prioritair voorop(wil ik gerust in investeren hoor) maar wel alleen degelijk materiaal dan betaal ik liever iets meer

 

Hoe plaats ik hier foto's? Heb 20 white widow super autoflowers liggen,20 Gwen autoflowers(moeten nog gezaaid worden) en 2 white widow gewoon autoflowers in bloei ,2 Gwn ww. en 1 lemon skunk juist uitgekomen

 

Alleen moeten de super autoflowers zo rap mogelijk gekweekt worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maai zo behulpzaam hier,kan iemand mij duidelijk vertellen hoe ik hier foto's opzet om mij verder te helpen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bosrand staan in men albums maar krijg ze blijkbaar niet hierop met men i pad?? En al de rest bedankt voor de duidelijkheid ben hier al anderhalf uur men tijd ant verdoen voor een paar simpel vragen hier dacht ik maar twijfel serieus of ik hier wel terecht kan,Oss toch verstandiger om een erkende electricien te adviseren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met zo'n houding kun je inderdaad beter ergens anders heen gaan.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Besparen is voor mij geen probleem,ben alleen een leek in elektra en heb een 'complete kweektent gekocht' je leest hier vanalles van een relais en schakelkast maar zat er ni bij,veiligheid gaat bij mij prioritair voorop(wil ik gerust in investeren hoor)

 

Klik

 

Kastje aansluiten op wandcontact--> Klok instellen-->stekker erin vanaf de VSA en dan op de klok: uit op klokstand zetten.

Fikt je huis niet af in geval van probleem met stroom en dat voor peanuts aan investering.

 

Als je 1.5u op een zondagmiddag, best wel redelijk weer en vakantie lang wachten vindt voor een advies waar je wat mee kunt, apart :whistle:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou een erkende elektricien maar vragen dan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk ik ook velen die hier denken da ze alles weten maar puntje bij paaltje ontwijken ze de essentiële vragen en zijn ze op den duur tegen elkaar aant strijden,simpele vragen kunnen hier blijkbaar niet beantwoord worden

 

En bosrand hoeft niet erkend te zijn,dan vraag ik het wel aan iemand die er kennis van heeft en mij duidelijke antwoord kan geven,dacht dit hier te vinden maar als ik al geen duidelijk antwoord krijg voor een foto vanaf men i pad te plaatsen twijfel ik of ik hier wel serieus advies kan krijgen qua electra aangezien dit niet te onderschatten is en ik van plan ben om een 15 tal plantjes te zetten

 

Zoek al dagen op jullie forum en vind geen duidelijk antwoord na gisteren lid te zijn geworden om men vraag te stellen krijg ik dit,heb men tijd wel beter te besteden dan heel der dagen achter de pc te zitten hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wietforum.nl/topic/15045-zelf-aansluiten-van-alle-elektra/

 

Foto´s posten met een tablet is niet altijd even makkelijk loop even naar je pc en doe het daarmee, kleine moeite.

2 seconden zoekwerk en je kan vinden wat je nodig hebt. Een magneet ballast wordt heet. Als je budget hebt volgende keer beter inlezen en een evsa kopen, goedkoop is duurkoop.

 

Stel jezelf eens fatsoenlijk voor zoals meerdere malen gevraagd is aan je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad man, hier kun je niet op de kennis van de leden aan, tis echt slecht gesteld met de kennis hier!

Gelukkig kan jij erg goed lezen en ben ik blij voor je dat je zoveel zelfredzaamheid toont.

 

Ik wens je met al die zelfredzaamheid veel succes in je verdere leven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...