Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tengy

Vraagje Ivm Flushen

Recommended Posts

Flushen hoe doe ik dat het best en mo3t ik flushen

waarvoor is flushen goed ?

Mijn strawberry moet ng ongeveer 3-4 weken kan ook iets minder mag ik dannng flushen of waneer moet dit als dit mag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aarde?

Dan flush je niet maar geef je de laatste 10dgn alleen maar water of water met een hele lage EC aan voeding.

3x de hoeveelheid water wat er aan medium in de pot zit door de aarde jassen spoel je meer uit dan je lief is en zet je de dame in een moeras.

 

zonde van die 8weken die je daarvoor zo hard bezig bent geweest :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aarde?

Dan flush je niet maar geef je de laatste 10dgn alleen maar water of water met een hele lage EC aan voeding.

3x de hoeveelheid water wat er aan medium in de pot zit door de aarde jassen spoel je meer uit dan je lief is en zet je de dame in een moeras.

 

zonde van die 8weken die je daarvoor zo hard bezig bent geweest :innocent:

thx voor de antw . Indd op aarde xd dus gewoon de laatste 10 dagen - 2weken water geven zal vanacht pics zetten eerst voetbal kijken

messchien kunnen jullie zeggen hoelang mijne ng moet ng lang hoor maar ben zowaar de tel kwijt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wou je vraag alvast beantwoorden maar zie dat Lostchild me voor geweest is :whistle:, best inderdaad de laatste 10 Dagen enkel water geven dit gaat ervoor zorgen dat de laatste voeding die in de aarde zit opgenomen wordt door je plant.

 

Misschien ook wel interessant om te weten dat "flushen" alleen maar bij Hydro systemen wordt gedaan. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...