Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

growiets

Stekjes Maken Vanuit Zaad

Recommended Posts

Hoe maak ik vanuit zaad zelf stekje ?en wat heb ik daar allemaal voor nodig ?en wat is het kostenplaatje ?en Hoelang ben ik daar mee bezig?

Ik ben het zat om afhankelijk te zijn van de stekjes die je besteld ik wil het zel leren en onafhankelijk worden pleaaassseee heelppp me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom stellen beginners altijd 1001 vragen...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is heel logisch dat beginners 1001 vragen hebben, we zijn zelf ook allemaal ooit begonnen....

bedenk maar eens welke vragen allemaal niet door jullie hoofdjes knalden....

 

maar moest elke beginner die 1001 vragen hier of elders opzoeken, blijven er niet heel veel over waar geen duidelijk antwoord op is.

dus de boodschap:

 

zoek eerst je vragen op, doorspit het forum, lees je lam, vind je dan nog niets, stel dan je vraag in het juiste sub-forum ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

stekjes maken vanuit zaad...... vind het wel een geweldige topic naam

 

volgende zal wel zoiets zijn als hey " mn stekjes blijven niet klein"

 

als je al op dag 54 zit met 40 amnesia had je toch wel een idee kunnen hebben... wat heb je er eigenlijk boven hangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe maak ik vanuit zaad zelf stekje ?

 

Door er eerst een plantje van op te kweken.

Het maakt ook niet uit of je stekken maakt van stekken of van zaailingen.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag ik ineens een topic genaamd 'stekken maken' in beginners vragen uit 2008 door appel voorbij komen ;-)

 

we hebben allemaal wel 1001 vragen (op vier en jijzelf twee in je topic).

 

Bovendien is dit een forum en het staat toch iedereen vrij om met 1001 vragen aan te komen? bevalt het je niet beantwoordt je ze niet en lees je het topic nie meer.

Waarom stellen beginners altijd 1001 vragen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom stellen beginners altijd 1001 vragen...

 

Omdat niet iedere appel even ver van de boom valt. :likken:

Edited by achterlijkeharry
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zag ik ineens een topic genaamd 'stekken maken' in beginners vragen uit 2008 door appel voorbij komen ;-) we hebben allemaal wel 1001 vragen (op vier en jijzelf twee in je topic). Bovendien is dit een forum en het staat toch iedereen vrij om met 1001 vragen aan te komen? bevalt het je niet beantwoordt je ze niet en lees je het topic nie meer.
Waarom stellen beginners altijd 1001 vragen...

 

heb je me ergens zien schrijven: beginners mogen geen vragen stellen…. volgens mij niet dus weet niet waarom je met zoiets komt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaf je een antwoordt op je vraag waarom beginners altijd 1001 vragen stellen, jij deed toch exact hetzelfde.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Youtube is geweldig om jezelf iets te leren... van stekken maken tot schilderen om maar iets te noemen... Binnen 5 minuten leer je met beeld en uitleg hoe je iets doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zag ik ineens een topic genaamd 'stekken maken' in beginners vragen uit 2008 door appel voorbij komen ;-) we hebben allemaal wel 1001 vragen (op vier en jijzelf twee in je topic). Bovendien is dit een forum en het staat toch iedereen vrij om met 1001 vragen aan te komen? bevalt het je niet beantwoordt je ze niet en lees je het topic nie meer.
Waarom stellen beginners altijd 1001 vragen...

 

heb je me ergens zien schrijven: beginners mogen geen vragen stellen…. volgens mij niet dus weet niet waarom je met zoiets komt :P

 

Wat hij probeert te zeggen is dat appel in 2008 ook nog maar een appeltje was. :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er 2 x 600 boven hangen en ik heb deze bij de boer gehaald maar wil zelf me stekjes maken en de soorten uitkiezen.

 

dankje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er 2 x 600 boven hangen en ik heb deze bij de boer gehaald maar wil zelf me stekjes maken en de soorten uitkiezen.

 

dankje

 

Men neemt een pot met aarde....plant een zaadje en laat het groeien..en voilla een moederplant is gemaakt na een poosje kan je hier makkelijk je stekken afsnijden voor 2 x 600 watt..je zal zelfs nog overschot hebben ..

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom stellen beginners altijd 1001 vragen...

 

 

nee jij wist alles meteen in het begin , wat stel je nou een domme vraag man help die dude gewoon of zip it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe maak ik vanuit zaad zelf stekje ?en wat heb ik daar allemaal voor nodig ?en wat is het kostenplaatje ?en Hoelang ben ik daar mee bezig?

Ik ben het zat om afhankelijk te zijn van de stekjes die je besteld ik wil het zel leren en onafhankelijk worden pleaaassseee heelppp me

 

 

 

uit zaad hoef je niet tebeginnen...als je een goede stekkeboer hebt...maak je van een paar extra stekken de nieuwe moeders.....

 

1e vraag is...hoeveel stekjes heb je nodig ?.....pas dan kan iemand wat zeggen wat je er voor nodig hebt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...