Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Knakie blind

Rondje Bubblegum Uit Stek, Tips En Tricks Welkom

Recommended Posts

Beste medehobyisten,

 

Kon deze keer helaas geen NLX bij de stekkenboer krijgen, had ook geen zin om een week te wachten dus maar op zijn aanbod ingegaan en met bubblegummers weg gegaan.

 

Nooit eerder deze plant uit stek gekweekt dus zou graag wat tips van jullie kunnen gebruiken.

 

Wat ik van de stekkenboer meekreeg was :

- minimaal 2 weken voorgroeien anders krijg je korte plantjes met weinig zijtak en een lage opbrengst

- Plant bloeit in 8 weken af en je krijgt minder dikke toppen dan met pp of NLX maar wel veel compacter

 

Wat ik graag wil weten is of deze plant qua voeding, ik gebruik hypro a/b met topbooster en super pk van aptus, vergelijkbaar is met bv pp of NLX waar ik wel ervaring mee heb? Ik kweek op mapito.

 

Of heeft deze plant een hele ander voedingsbehoefte? Begin normaal na de voorgroei met ec van 1.4 en bouw dit op naar max ec 1.8, en altijd ph van 5.5.

 

Ben benieuwd of jullie me nog wat dingen kunnen leren over deze voor mij onbekende soort.

 

Groet,

Knakie

Edited by Knakie blind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze worden bij mij met toppen en 2.5 week voorgroei ongeveer 90 cm dus klopt wel wat de boer zij. Verder kweek ik op aarde zonder meten dus kan je niet helpen met de voedingsgift. Ze kunnen meer hebben als m´n amnees. Verder is ze een stuk beter van smaak dan een pp of nlx maar dat is persoonlijke voorkeur. Vroeg toppen en een beetje buigen/knakken geeft bij mij het mooiste resultaat.

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey knakie,ik heb een jaar of 3 bubblegum uit stek gehad,

heb ik een volledig verslagje van gemaakt,

was in 2011 en topic heet 25 x bubblegum,topic is er nog,heb het net bekeken,

mss dat je er wat aan heb maar betwijfel het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze worden bij mij met toppen en 2.5 week voorgroei ongeveer 90 cm dus klopt wel wat de boer zij. Verder kweek ik op aarde zonder meten dus kan je niet helpen met de voedingsgift. Ze kunnen meer hebben als m´n amnees. Verder is ze een stuk beter van smaak dan een pp of nlx maar dat is persoonlijke voorkeur. Vroeg toppen en een beetje buigen/knakken geeft bij mij het mooiste resultaat.

 

greets Tita

 

Tita, 90 cm na te hebben getopt vind ik huge, was dat ook uit stek? Ik vermoed aan je antwoord te lezen dat dat zaadplanten waren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel per vierkante meter moet je van de bubbels neerzetten ?Als je een dag of 10 voor groeit?(en topt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe droog je een compacte wietsoort zoals bubblegum?

 

Of droog je het net zoals een wat minder compact (wit) soortje>?

 

gr

knakie

Edited by Knakie blind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...