Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
doubleosix

Herijuana X Madscientist X Mazar X Lowryders2 Balkonsessies

Recommended Posts

Kweekverslag 2012: http://www.wietforum...-balkonkweekje/

Kweekverslag 2013: http://www.wietforum...2013-op-balkon/

 

 

Kweekverslag 2014, Balkonsessies!

Herijuana 2x in 70ltr speciekuip (8 buffertabs van sannie.)

Madscientist freebee 1x in 30ltr pot (4 buffertabs van sannie.)

Auto Mazar 1x in 15ltr pot

1x 6 lowryders2 in 35ltr pot

1x 3 lowryders2 in 15ltr pot

 

De dames op me balkon hebben al 3 luis aanvallen overleefd, ik heb elke keer de planten, de stammen en de onderkant van de bladeren ingespoten met Ecostyle Promanal-R, de luis verdween, maar kwam na een maand toch weer terug, vorige week alles voor het laatst behandeld, dus het kan zijn dat de bladeren glinsteren en alles wat ingebrand is hier en daar na een hete dag maargoed, dat liever dan een leeggezogen plant!

 

Herijuana's: (beidde 1x getopt, maar van 1 is er een hoofdtak afgebroken, dus is gewoon weer 1 stengel.) Sannies breed ontkiemt op 21 maart 2014

gallery_6649_17247_35045.jpg

 

Achterkant en onderkant weg gehaald al enige tijd.

gallery_6649_17247_18550.jpg

 

 

 

Madscientist: (1x getopt.) Sannies breed ontkiemt op 21 maart 2014

gallery_6649_17247_21320.jpg

 

Ook de achterkant en deels onderkant weggehaald, dit vangt op mijn balkon 0,0 licht en doe het al jaren.

gallery_6649_17247_4533.jpg

 

MADSHIT!!! euhhh... SCIENTISTTTT!

gallery_6649_17247_15085.jpg

 

 

 

Auto Mazar: (Week 6.) Wietzaadjes.nl huismerk ontkiemt op 25 mei 2014

gallery_6649_17247_834.jpg

 

Topje ;-)

gallery_6649_17247_23554.jpg

 

 

 

6x Lowryders2: (Bij mijn moeder thuis, soms overschot aan water soms complete droogte, mams is niet zo goed in de verzorging van natuurlijk groen, alles in haar tuin is plastic. Tweemaal per week langs om te verzorgen was niet genoeg dat is aan het blad af te lezen, echter ruiken, zien en plakken de buds like.... hmmmmmm!) Wietzaadjes.nl huismerk ontkiemt op 6 mei 2014

gallery_6649_17247_15832.jpg

 

Foto van plusminus 2 weken geleden, volgende week knippen:

gallery_6649_17247_30454.jpg

 

 

 

3x Lowryders2: (3 weken oud, rotweer gehad! Deze gaan volgende week de tuin bij me moeder in.) Wietzaadjes.nl huismerk.

gallery_6649_17247_14220.jpg

 

 

 

Overall: (Hele balkon staat vol, krijg niks meer mooi op de foto! Alleen vanaf de achterkant maar dat willen we allemaal niet zien!)

gallery_6649_17247_24067.jpg

 

 

Nu hopen op veeel maar dan ook veeeeeeeel zon!

Peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halverwege augustus is me buurman van ze bed gelicht smorgens om half 8 wegens een tentje een lamp en 5 stekjes van nog geen week oud.

 

Helaas stonden de petten achter het flatgebouw op uitzicht en ben ik bij het wakker schrikken van gebonk op de deur bij de buurman snel naar mijn balkon gerend, en toen stond ik al oog in oog met een agent.

 

Vervolgens werd er een half uur later bij mij aangebeld, wegens de 4 hennep planten op mijn balkon,

 

In beslag genomen.

 

Vervolgens is de medewerker van het stroomnet klaar bij mijn buurman om alles na te kijken, moet die klojo bij mij ook "kijken"... laat ik nou net me electriciteitskast als droogruimte gebruiken van me autoflowers..

 

helaas, 73 gram in beslag genomen.

 

Buurman moet eind oktober zijn woning uit zijn en ik heb een waarschuwings formulier in moeten vullen van de woningbouw, dat ik bij nog een buitenplant per direct me woning uit gezet word, ik heb dit maar getekend om verdere stappen te voorkomen.

 

Heb nog een bevestigings verslag ontvangen van de politie wat en wanneer en door wie er wat weg gehaald is, en daar staat niks in over de 73gram gedroogde toppen, en gaat het daar niet om 4 maar 3 planten, maargoed ik heb ze zelf om moeten hakken dus waarschijnlijk niet goed gekeken (heri's stonden ook samen in 1 kuip dus misschien gezien als 1 plant)

 

Einde oefening voor mij dus. Momenteel aan het orieenteren voor een koopwoning, om vervolgens lekker indoor te gaan kweken.

 

Cheers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zuur man zwaar zuur!

Leef met je mee! En dan ook wel zwaar balen da ze precies in je meterkast motten zijn he.. hebben een paar agente een top avond gehad..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer zuur..

 

Veel succes met het snel vinden van een goede woning, met kruipruimte, ruim aantal stroomgroepen, en zonnige tuin...

(kruipruimte is gunstig om in de zomer koelere lucht uit te trekken voor je eventuele binnenplantje)

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoo dit is zuur zeg pfff

 

Hoop dat je een leuk stekkie kan vinden

en die droge grammen waren zeker van het plantje die ergens anders stond KUT PETTEN

 

greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja echt zwaar balen!

 

@wegpiraat, De 73gram waren de toppen van de 6 lowryders bij mijn ma in de tuin inderdaad. (Was ommenabij de 80gram)

 

De Auto Mazar die op mijn balkon stond zat in zijn laatste week, was al geklieft en aan het uitdrogen.

 

Achja, het lijkt er naar dat ik volgend jaar nog steeds hier woon, en indoor is hier niet verstandig. Zal wel voor de hobby twee lowryders neerknallen op t balkon en bij me ma in de tuin weer een kuipje maar dat zal het dan voor volgend jaar zijn.

 

Afgelopen 2 jaar drama dus, alleen '12 was leuk te doen. Indoor houdt ik me al erg mee bezig en adviseer vrienden ook dingen en we experimenteren er goed mee maar aangezien dat elke keer bij iemand thuis in huis is (huurwoningen) slapen we er allemaal toch niet helemaal goed van.

 

Als iemand daar misschien een tip voor heeft of een intressant topic hier op wf weet houd ik me aanbevolen.

 

Tot volgend jaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom worden droge thuisgekweekte toppen van een legaal aantal planten gedoogd tot het gevonden wordt

wat is de reden dat een woningbouwvereniging ongestraft d epersoonlijke levenssfeer mag beïnvloeden tot het punt dat je een paar kleine takjes van de minst sterke drug mag drogen?

de reden is een bureaucratie die mensen lamlegt nog voor ze iets ertegen gedaan hebben.

mijn deel is dit blijven herhalen.

een paar takjes afpakken is diefstal

als een verouderde opiumwet daar aan bijdraagt moet er tegen die wet in verweer worden gegaan

dit is 2015

het houdt pas op als je er zelf iets aan doet

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...