Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leon911

Amnees Op Mapito... Paar Vraagjes

Recommended Posts

beste kwekerts,

 

ben na een serie niet al te beste oogsten en een hoop gezeik op een andere plek een solo-operatie begonnen. gaarne wat feedback,,

 

soort : amnesia 1,5 week led voorgroei nu 4 dagen in bloei - substr: rfx mapito - voeding: B.A.C. A/B hydro (groei en bloei)

rhizotonic. in een later stadium geef ik pk13/14 - licht: 6x600w (staan nu 4 aan gedimd naar 400w sl ivm warmte) afzuiger 2500softbox gedimd 50% op een variac en 500w inblaas

 

---- is naast de basis a/b voeding nog aanvullend voeding nodig specifiek voor Haze?

heb namelijk nog 5 liter haze 1 comp voeding van Bionova, beetje meegeven?

 

---- gaat het te dicht groeien ? is 600wx6 teveel in dit hok?

 

alvast thx ! hier fotos van de kinderkamer.. :)

 

 

gallery_36235_17238_399139.jpg

gallery_36235_17238_1254277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker gaat dat dichtgroeien amnezen op pito zijn niet te temmen. Wat zijn de afmetingen van je kamer?

 

mooie gezonde amnezen! Zie ze niet meer vaak zonder spint

Edited by Starter 1.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees hoef je niet veel extra te geven a/b en later pk 13/14is genoeg, vol gaat het wel worden ze zijn al best groot persoonlijk vind ik dat iets te laat in de bloei bent gegaan. Maar er zijn nog genoeg mogelijkheden om ze niet hoog laten worden.

Edited by lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop voor je dat je die action cocos niet er doorheen gemengd hebt. Dat is echt waardeloze gebufferde troep waar je planten het niet goed op gaan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

- afmetingen van m'n hok zijn 2 x 4 x 2

 

-een maat en mede-hobbyist zweert bij supervit, soort van sterioden voor de plant, iemand ervaring met het kleine flesje?

is het, het geld waard?

 

- te dicht begroeid is niet alles, maar van die minikerstboompjes is ook echt waardeloos , heb ik al eens gehad :thumbsdown:

dus heb ze nu iets langer onder de leds laten staan, hopelijk met als resultaat dikke toppen.

 

nog even iets,

met een ph van 7,2 is niet niet bepaald een goeie start gemaakt had ik het idee (PH meter van hanna was niet goed meer)

ik breng nu geleidelijk ph omlaag, dit leek mij het minst stressvol voor de koters. of is het beter om direct door te spoelen met 5.8? aangezien de te hoge PH nog geen slachtoffers eist en ze gezond ogen was ik van plan de volgende waterbeurt er weer een halve ph af te halen.. en dan op 5.8 houden de rest van de rit.

 

-haha, die johnny is scherp, haha en nee ..zag die dingen liggen in inderdaad de action,,en ik moet zeggen dat na het lezen van de achterkant dat ik best potentie zag voor 2 zaailingen die liggen te kiemen .. moest nog even onderzoeken... jij zegt .. weg ermee? mijn idee was om met dat spul super silver haze en o.g. kush zaadjes te zetten, om er straks mee te kunnen moederen.wat bedoel je met "gebufferde''

 

thx! :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kweekt met amnees dus je gewicht komt niet alleen van je hoofd toppen af maar van kleinere toppen.

En met een dicht bladerdek krijgen de kleinere toppen geen licht.

Voortaan gewoon in de bloei zetten bij 5 / 6de internode

Ik zou de PH meteen goed zetten anders krijg je echt tekorten boven de 6.8PH word er niet veel opgenomen.

Check je PH meter anders effe met calibratie vloeistof en stel hem af

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had al nieuwe meters gekocht,ph en een ec meter van eutech. dus zou goed moete komen wat dat betreft.

 

is dieven aan te raden ?

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...