Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Testament

Ff Voorstellen

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik ben Testament 42 jaar en ik heb een 10 jaar geleden nog met succes mag ik wel zeggen indoor en outdoor gekweekt. In tussentijd is er heel veel verandert in mijn persoonlijke situatie en na nu sinds enkele weken verhuisd te zijn is er weer ruimte om men oude hobby terug op te pakken. Daarom dat ik terug een kijkje kwam nemen tussen de kenners van het vak ;-) ik veronderstel dat er in de loop der jaren wel het een en ander verandert is op vlak van producten en materiaal en ik beschouw mezelf dan ook terug helemaal een beginner.

Indertijd behaalde ik hele mooie resultaten op coco's (in potten) draaide met de NL en dergelijke toch wel1 tot 1,2 gram per watt wat denk ik toch niet slecht is.

Maar zoals eerder al gezegd, ik beschouw mezelf terug een beginneling en wil dan ook zoveel mogelijk informatie verzamelen en vragen beantwoord zien alvorens ik me er aan waag,

 

Met vriendelijke groet

Testament

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom leuk dat je weer begint !

 

Aller eerst kan ik je niet echt verder helpen omdat ik zelf ook nog beginner ben.

Maar wat ik heb gelezen is 1 of zelf 1,2 gram per watt geweldig, dus volgens mij deed je niks verkeerd!

 

Veel succes en plezier gewenst,

ik kijk uit naar je eerste kweekverslag hier!

 

Groeten,

 

Supertramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat wij eerder van jou kunnen leren met 1,2 gr per watt hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben niet in de headbang bui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...